Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-05-16, 10:05
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilsson24
Har kört ecdysterone i snart fem veckor. Rätt hög dos ca 3000 mg per dag. Någonting är det med detta kan jag lätt säga. Har ökat markant i styrka samt tycker jag märker mer definition i musklerna när jag står framför spegeln. Köpte från en försäljare nere på Balkan som garanterade potenta kapslar. Jag kommer i alla lätt fortsätta med ecdysterone. Det fungerar helt klart.


Testa Brännässlerot som du kan hitta billigt på hälsokosten. Nu har inte jag den långa beteckningen på den kemikalie som finns i roten men som har högst uppmätt värde av de flesta livsmedel.

Hur som helst vad jag förstått (någon rätta mig gärna) så tar kroppens vitala organ upp en stor mängd av det producerande testosterone och som kallas SHGB? Nu är det ju det fria testosteronet man vill åt , det som vandrar med blodet.

Den här beståndsdelen i brännässleroten talar om eller navigerar kroppen att skapa mer fritt testosteron. Det gör skillnad. Och som vanligt så är det ju en fråga om dosering som när vi pratar om Chaga som är en mäktig sterol och gymbooster. Den ryska dominansen i tyngdlyftning har mycket att tacka Chaga för. Innehåller ett typ av vax som stärker cellväggarna. Ett tips bara!

Absolut bästa är att göra en egen tinktur av Suma rot. När man köper ecdysterone så missar man en mängd balanserade ämnen som återfinns i roten. Du köper pulver och gör egna oljor delvis för att kroppen har lättare att ta upp de verksamma ämnena i flytande form och delvis för det svider mindre i plånboken. Det gäller också Chaga och brännässlerot.


Gällande brännässleroten kan det vara svaret på gåtan för tidigare talare som inte lyckades höja sina testovärden.
Citera
2022-05-16, 10:26
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wayney
Har nu kört nedanstående tillskott i ca 2 månader:
- Suma-rot
- Mucuna pruriens
- Resveratrol
- Ashwaganda
- Pregnenolone
- Phosphatidyl Serine
- Samt en del annat som multivitamin, omega 3, magnesium etc.

Testade mig i måndags på VC, mitt testo är i stort sett helt oförändrat. Så för mig gav det tyvärr ingen effekt.

Testo: 15
LH: 5,6
FSH 4,1
Östradiol: under 92


Det finns en syra som är vetenskapligt bevisad att den höjer testosteronvärdet hos män som har låga värden. Smakar som bikarbonat.

Sen är det bara mina egna spekulationer att det kan vara problematiskt att köra så många saker på samma gång. Många av vissa ämnen måste man "träna" kroppen att ta till sig . Så var det med mig och weed långt tillbaka , samma sak med Chaga , det krävdes att man gick över en "tröskel"
Citera
2022-05-16, 10:42
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elokat
Undrar fortfarande vilket märke och dosering av Suma rot du tog..


Köp Brasiliansk Ginseng (nickname på Suma) Var generös i doseringen när du gör en tinktur och drick en hut det första du gör på morgonen , skölj med ett glas vatten , vänta en halvtimme innan du tar stoppar i dig något , sen tar du en halvfull mun innan du går till gymmet.

Tar 8-10 veckor att göra en sats. Det går 300 gram pulver. Håll oljan borta från solljus.
Citera
2022-06-12, 10:05
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joekentucky
Köp Brasiliansk Ginseng (nickname på Suma) Var generös i doseringen när du gör en tinktur och drick en hut det första du gör på morgonen , skölj med ett glas vatten , vänta en halvtimme innan du tar stoppar i dig något , sen tar du en halvfull mun innan du går till gymmet.

Tar 8-10 veckor att göra en sats. Det går 300 gram pulver. Håll oljan borta från solljus.

Detta var nått nytt för mig, kan va intressant att testa
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback