Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-12, 16:34
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskelurrepro
tja har förhållande med en brud och varje gång jag vill typ snacvka med henne så snackar hon alltid med andra killar eller hänger med dom. är dety något dåligt eller ska jag lita på att det inte är något fel

Men lägg ner. Gör slut, hitta en annan. Gör om gör rätt.
Citera
2018-03-12, 16:37
  #14
Medlem
Luxuss avatar
Du kanske ska va glad för det du har? De flesta av oss har snarast problemet att papegojan därhemma aldrig kniper näbb. Bjäbb bjäbb. Vik tvätten istället å laga mat. Annars kommer lusingen..
Citera
2018-03-12, 16:41
  #15
Medlem
Provocative2.0s avatar
https://www.flashback.org/t2922134
Kontakta denna kille o föreslå ett byte.
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskelurrepro
7 månader
Citera
2018-03-12, 19:32
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskelurrepro
tja har förhållande med en brud och varje gång jag vill typ snacvka med henne så snackar hon alltid med andra killar eller hänger med dom. är dety något dåligt eller ska jag lita på att det inte är något fel


Okej? .....varför ens vara ihop med en sådan brud? Du hittar säkerligen en annan brud som vill prata med dig som normala par gör..
Citera
2018-03-12, 19:35
  #17
Medlem
rostigamazons avatar
Hon tar dig för given, du måste göra något, så hon förstår allvaret i det här. Ska fundera ut något bra, återkommer snart.
Citera
2018-03-13, 17:22
  #18
Medlem
Roidberts avatar
Är ni ens tillsammans? Har ni sex? Låter mycket konstigt det här, och jag får intrycket att ni endast är tillsammans i ditt huvud...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback