Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-21, 14:47
  #1
Medlem
Har följt denna Stefan ett bra tag nu på Facebook m.m och kan verkligen inte ta han seriöst...

Har varit med i några grupper där han är admin och när jag har kritiserat hans inlägg och rättat honom i flertal saker och påståenden slänger han ut mig ur gruppen och blockerar mig...

Sen att han varit en väldig stor förespråkare av kolodialtsilver och guld gör ju inte saken bättre.
Och när det kommer till cannabis som han enligt sig själv är ”expert” på, kan han inte mycket om heller...Ställt ett antal standardfrågor till honom angående Cannabis, men han har aldrig svarat.

Så vad tycker folket här? Vet han vad han pratar om eller är han en proffesionell kvacksalvare?
Citera
2017-11-21, 16:56
  #2
Medlem
fimbuls avatar
Kollodialt silver gör honom automagiskt till en kvacksalvare.
Citera
2017-11-22, 09:27
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fimbul
Kollodialt silver gör honom automagiskt till en kvacksalvare.
Håller jag verkligen med om...
Kanske verkar grinig men klarar verkligen inte av honom, för han har inte en aning om vad han pratar om...Och att han sen sitter och pratar om hur fantastiska hans CBD produkter m.m är till sjuka personer gör mig arg för han påstår att det han säljer kommer BOTA sjukdomen personen har..
Citera
2017-11-29, 02:41
  #4
Medlem
BigFatCones avatar
Han med gruppen Medicinsk Cannabis eller vad den heter? Han skrämmer mig lite för han låter som en nyfrälst tonåring.
Citera
2018-01-05, 20:57
  #5
Medlem
[quote=Ackelpackel|62399428]Har följt denna Stefan ett bra tag nu på Facebook m.m och kan verkligen inte ta han seriöst...

Har varit med i några grupper där han är admin och när jag har kritiserat hans inlägg och rättat honom i flertal saker och påståenden slänger han ut mig ur gruppen och blockerar mig...

Sen att han varit en väldig stor förespråkare av kolodialtsilver och guld gör ju inte saken bättre.
Och när det kommer till cannabis som han enligt sig själv är ”expert” på, kan han inte mycket om heller...Ställt ett antal standardfrågor till honom angående Cannabis, men han har aldrig svarat.

Så vad tycker folket här? Vet han vad han pratar om eller är han en proffesionell kvacksalvare?

Och fimbul hänger med attt slakta den oskydige som i detta fallet är jag. när nisse så säkert påstår att "Kollodialt silver gör mig automagiskt till en kvacksalvare." det heter automatiskt.
Citera
2018-01-07, 22:10
  #6
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deltapower
Och fimbul hänger med attt slakta den oskydige som i detta fallet är jag...
Jag är inte helt säker på att jag tolkar ditt inlägg rätt. Är det du som är Stefan Johansson? Anser du att du har gedigna kunskaper om cannabis och att man kan kalla dig expert inom området?
Citera
2018-01-23, 14:31
  #7
Medlem
TuckerandDales avatar
Herre jävlar vilken överreaktion du kanske borde ta en stadig sup eller en stor stark och bara andas . Menat till deltapower
Citera
2018-01-24, 18:29
  #8
Medlem
tj.s avatar
Osammanhängande inlägg vars relevans i tråden var obefintlig och meningslösa inlägg som enbart bestod av persongrepp raderade. Det är fördelaktigt att förhålla sig någorlunda nykter när man ska diskutera på ett diskussionsforum.
/Mod
Citera
2018-07-16, 16:28
  #9
Medlem
Väldigt duktig inom cannabis, det är svårt att få en professor eller forskar examen med cannabis som huvudämne i vårt land. Stefan har hjärtat på rätt plats.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback