Citat:
Ursprungligen postat av
Provokatör
Efter att jag läste FUP kollade upp hennes vittnen, 'gilla' samt vänlistor så stod mig dessa fakta klart och tydligt, jag idkade bara lite 'old school'-Flashbackgrävande.
Ord mot ord, hörsägen, en oläslig journalanteckning, en borttappad polis samt tiden och hans fåordighet i förhören talar för att detta borde inte resulterat i ett åtal - JCA kommer frias. EMF kommer yra om överklagande som i vanlig ordning rinner ut i sanden och domen kommer inte prövas i högre instans.
/Provokatör
PS Jag säger inte att det hon framför inte stämmer utan drar bara mina slutsatser utifrån dom fakta som föreligger i detta nu, jag brukar får rätt i klass med GW dvs 9 ggr av 10.
Okej, så det är hennes sk vittnens vänner som är förortsbor och batikhäxor samt gillar hazarer menar du då eller?
Nja, old school för förutfattade meningar skulle jag säga om ditt gräv, men angående deras intressen, hobbys, politiska hemvist tror jag inte direkt det påverkar åtalet utan det blir mer fördomar och kvinnohat vilket i sig är totalt ointressant.
Nja, det är inte ord mot ord än så länge utan domstolen avgör hur dom vill se på åtalet och det åklagaren lägger fram i gärningsbeskrivningen tillsammans med stödvittne och journalanteckning och vittnesmål från dåvarande psykoanalytiker som skrev anteckning och som minns en del utöver anteckningen. Det är svåra fall våldtäktsmål oavsett, men det är 50/50 även här på antingen fällande eller friande dom. Det viktiga är dock att många som angett honom tidigare för sexuella övergrepp har ju preskriptionen passerat på, men det förringar inte att dom var hela 18 stycken utan det talar sitt tydliga språk. Så precis som Timell är även grodätaren körd och det på bekostnad av SA bland annat.
EMF yrar aldrig utan förlorar 9 av 10 våldtäktsmål, men står stadigt fast vid sina klienter i vått och torrt och vad jag förstår är hon ett stort stöd för dom. Inte heller ger hon upp, men 1 juli 2018 blir det andra bullar av då inträder oaktsamhet, så där kommer många åka som annars skulle klara sig.