Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-11-25, 16:42
  #61
Medlem
Vi står inför egentligen den största skandalen på 2000-talet. men ingen verkar bry sig.

Självmorden bland vita män i USA ökar något enormt en del bedömare tror att de ska öka med 1 % mellan 2016 och 2017.

Alltså med en procent av en hel årskull ung. 10 000 till 80000 män och pojkar.

De som i det läget får för sig att vi ytterligare ska förtrycka pojkarna måste sakna all anständighet.

Vad beror detta på ?

Svaret är förtryck från vaggan till graven , det finns inte någon grupp som är så förtryckt som vita män är i USA utan att de egentligen fattar det själva.

Genom att ständigt upprepa nedsättande ord genom att ständigt generalisera männen med de sämsta av männen , genom att inbilla kvinnor att de inte har något ansvar för sina pojkar utan det är patriarkatet som orsakar allt negativt , genom att ständigt upprepa att de inte behövs och så vidare.
Citera
2017-11-25, 19:03
  #62
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
De hatar kanske män för att män hatar dem? Svårt att gilla sig själv när man bara möts av förakt från det motsatta könet som önskar att de tar livet av sig.

Men att oss män finns det många av och att vi gillar olika, jag har berättat denna förr att en av dem sexigaste kvinnor som jag mött hade ihopväxta ögonbryn och en mustasch, inte min grej men att någon brist på män det hade hon inte!
Sedan har jag mött kvinnliga kvinnor till synes...men nå djävla fel med dem att dem är stridiga, beräknande och kall som en död fisk!
Givetvis så hatar man tillbaka eller allra helst undviker sorten, det finns som tur gott om trevliga kvinnor.

Det är en media pryl som är igång men ack så förledande.
Citera
2017-11-25, 19:10
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Hur kommer det sig att vi befinner oss i ett samhälle där det av feminister rättfärdigas ett hat gentemot män men inte någon form av ansvarstagande för kvinnor som skaffar barn för att få bekräftelse och sedan gör halvtaskiga jobb i att avlasta dem på andra istället för att ens försöka uppfostra barnen?

Jag känner till "feminister" i Malmö som ligger med en man så länge mannen bjuder på gratis mat och dricka. Då får man knulla dem "hur man vill" men man får lova att inte berätta det för något.
Så det det handla om prostitution på lägsta nivå.

När det kommer till barn så har jag bara stött på feminister och kommunister som följer vad alla andra gör, om någon i deras krets skaffar barn så ska de också göra det för alla anda gör det så då måste det vara tid. Man är oftast inte mentalt mogen och kan inte ta hand om en annan människa. Pengarna som man får i bidrag som ska gå till ungen går till egen konsumtion och man handlar inte något nytt till ungen utan tigger till sig kläderna eller handlar (på sin höjd) begagnat som redan är nerslitet. Barn kan man inte uppfostra för man kan blivit påsatt av någon som behöver kunna säga att han är pappa och barnet växer upp på gatan, eller att ha en massa plastpappor eller där mansrollen byts ut mot en annan kvinna.

Köp inte vad jag skriver utan gör egna observationer genom erfarenheter.
Citera
2017-11-25, 19:56
  #64
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Vi står inför egentligen den största skandalen på 2000-talet. men ingen verkar bry sig.

Självmorden bland vita män i USA ökar något enormt en del bedömare tror att de ska öka med 1 % mellan 2016 och 2017.

Alltså med en procent av en hel årskull ung. 10 000 till 80000 män och pojkar.

De som i det läget får för sig att vi ytterligare ska förtrycka pojkarna måste sakna all anständighet.

Vad beror detta på ?

Svaret är förtryck från vaggan till graven , det finns inte någon grupp som är så förtryckt som vita män är i USA utan att de egentligen fattar det själva.

Genom att ständigt upprepa nedsättande ord genom att ständigt generalisera männen med de sämsta av männen , genom att inbilla kvinnor att de inte har något ansvar för sina pojkar utan det är patriarkatet som orsakar allt negativt , genom att ständigt upprepa att de inte behövs och så vidare.

Jills Veranda är ett talande exempel över vilka som är förlorarna i USA. Ättlingarna till europeer och skandinaver.
Tärda människor knutna till missbruk och sin folklore musik, dricker moonshine och steppar på plyfa skivor ute i skogen till musik ur filmen Den Sista Färden.
Det är fane mig inte fejkat utan att stereotypen är grundmurad och förnedringen total!
Allsköns lättingar är på topp och njuter frukterna av den vite mannens tunga värv.
Citera
2017-11-26, 02:58
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vargvid
Tycker det är män och kvinnor som har misslyckats att vara den mamma och pappa som behövdes för att förstå att alla män inte är nu är våldtäktsman, sexist och det nu feminister gnäller över.

Hade föräldrar över lag slutat curla sina barn och vart en bra rollfigur så hade ny-feminister köpt feministers hat emot män och snackat över hur alla män är skit.

Men nu lever vi i en tid där man inte kan säga åt sina barn något, barn är mer än vän än en förälder som faktiskt uppfostrar sina barn och ger dom en sund bild på verkligheten.

De flesta vet att alla män inte våldtar, men man vill ändå inte ta några chanser och sen få höra att det är ens egna fel att man blivit våldtagen.
Det är en anpassning.
Citera
2017-11-26, 03:02
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Om man tittar på en Amerikans show som heter Jerry Springer kan man se hur nästan 100 % av kvinnorna hatar män. Nu är inte detta program representativt för alla i det landet.

Men skulle dessa kvinnor skaffa barn så kommer en stor del av barnen bli mentalt störda.

Om kvinnor är värdelösa och hatiska männen blir likadana.

https://www.youtube.com/results?sear...jerry+springer

Men att män är hatiska och nedvärderande mot kvinnor är helt okey?

Redan på dagis har flickor fått höra att de är sämre. Ingen rök utan eld...

Att många kvinnor idag väljer att leva utan män har jag TOTAL förståelse för.
Det finns liksom ingen egentlig mening med att göra det.
__________________
Senast redigerad av Statistenidittliv 2017-11-26 kl. 03:11.
Citera
2017-11-26, 03:18
  #67
Medlem
Kemiske Alis avatar
Kvinnorna har inte misslyckats och män är generellt sett inte misslyckade. Genetiken styr allt och barnaalstringen får ske med vilka medel som helst och av vem som helst enligt naturen. Produktionen av nya människor är det viktiga och så är vi programmerade. Metoo kommer inte kunna ändra på det.
Citera
2017-11-26, 03:21
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kemiske Ali
Kvinnorna har inte misslyckats och män är generellt sett inte misslyckade. Genetiken styr allt och barnaalstringen får ske med vilka medel som helst och av vem som helst enligt naturen. Produktionen av nya människor är det viktiga och så är vi programmerade. Metoo kommer inte kunna ändra på det.

Eller hur... "naturen" kommer rädda Sverige... så allt är lungt.

Själv förstår jag mig inte på kvinnor som självmant väljer att föda den svenske mannens horbarn. De måste antingen ha något fel i huvudet eller bara vara mentalt efterblivna.
__________________
Senast redigerad av Statistenidittliv 2017-11-26 kl. 03:34.
Citera
2017-11-26, 05:48
  #69
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Men att män är hatiska och nedvärderande mot kvinnor är helt okey?

Redan på dagis har flickor fått höra att de är sämre. Ingen rök utan eld...

Att många kvinnor idag väljer att leva utan män har jag TOTAL förståelse för.
Det finns liksom ingen egentlig mening med att göra det.

Jo jag säger inte att män är speciellt bra.

Fast om man tittar på det matematiskt så utsätts vita män för 3,5 gånger mer förtryck än kvinnor eftersom de tar självmord så mycket mer.

Saken är på dagis är det kvinnor som styr och om det är något de förmedlar så är det att flickor är bättre och pojkar sämre.

Detta har blivit mycket värre sen feminismen och genuspedagogik genomfördes eftersom kvinnor har en teori som säger att de varit förtryckta och det gör att de inte ser att det är fel att förtrycka pojkar.

Pojkarna blir då matematiskt i snitt nertryckta både av mödrar och dagis osv upp i livet.

Det är just det om man nu hatar män och inte vill leva med dem så är saken den att man hatar pojkar också:

En kvinna som hatar män borde alltså inseminera sig med spermie som gör att de får flickor för de utsätter pojkarna för ett enormt lidande och de kan t.o.m bli sjuka själva av att skaffa pojkar.

Trenden är neråtriktad för vita mäns självmord vilket innebär att de utsätts för mer och mer förtryck och bilden som feministerna vill förmedla är falsk att svarta och kvinnor är mest förtryckta är falsk.

Ska tilläga att de flesta kvinnor dock älskar sina pojkar.
Citera
2017-11-27, 04:30
  #70
Medlem
Vad som håller på att hända med kvinnor , vad jag tror , är att de håller på att bli mer och mer aggressiva.

Sök på: "girl fight" på youtube och du får en oändlig ström av kvinnor som slåss och i princip försöker ta livet av varandra.

Jag tror att det beror på den feministiska utbildningen:

Att det är en stor fördel att känna sig kränkt.

Ju kränktare man är desto bättre.

Det här passar inte så bra ihop med att vara moder.

- Mödrar bör vara kärleksfulla.

- Mödrar bör stå ut med mycket och avstå från vara hämndlystna.

- Mödrar bör tänka på barnets känslor och tänka ut vad som gynnar det.

- Mödrar bör avstå från att nedvärdera barnets pappor i onödan.

- Mödrar bör dessutom inte förlora i kraft av någon anledning.

- Mödrar bör vara stolta över vara goda mödrar.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback