Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-07, 17:16
  #73
Medlem
Flusons avatar
Tyckte inte jag kände så speciellt mycket. Polaren sa däremot att 2 st Nitemazepam 20mg var ungefär som 5 mg Stesolid.
Citera
2018-03-11, 09:58
  #74
Medlem
oggethedoggs avatar
Köpte dessa precis när dem kom till sverige. Eller fick. Mail om sample innan de släppte. Fick vara labbrätta. Jag vet inte vilken styra det var men detta var i tidig november innan det ens kommit ut på marknaden?

Är det värt att investera på nytt?
I hopp om att det är en bättre batch eller liknande
Citera
2018-03-15, 22:32
  #75
Avstängd
nils.flygels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Tyckte inte jag kände så speciellt mycket. Polaren sa däremot att 2 st Nitemazepam 20mg var ungefär som 5 mg Stesolid.

Hade polarhen någon tidigare gaba-tolerans?
Citera
2018-03-18, 04:11
  #76
Medlem
Skurken89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Tyckte inte jag kände så speciellt mycket. Polaren sa däremot att 2 st Nitemazepam 20mg var ungefär som 5 mg Stesolid.

Skulle denna fungera mot ångest vid behov tro?
Säg att allt känns bra i fem dagar får super ångest den sjätte dagen tar o ett par stycken utan abstinens ifall jag inte får ångest attack på en vecka eller två?
Citera
2018-03-18, 08:15
  #77
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurken89
Skulle denna fungera mot ångest vid behov tro?
Säg att allt känns bra i fem dagar får super ångest den sjätte dagen tar o ett par stycken utan abstinens ifall jag inte får ångest attack på en vecka eller två?
Mycket möjligt! Saknar man tolerans så kanske dessa är dunder bra.
Citera
2018-03-18, 10:01
  #78
Medlem
Babaumfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurken89
Skulle denna fungera mot ångest vid behov tro?
Säg att allt känns bra i fem dagar får super ångest den sjätte dagen tar o ett par stycken utan abstinens ifall jag inte får ångest attack på en vecka eller två?
Vet inte hur den är vid en ordentlig ångest attack, men vid måttlig ångest/lite grövre vardagsångest så funkar dessa utmärkt tycker jag, håller i länge och inga minnesluckor eller kaosbeteende, typ som Norfluran om du testat den.
Citera
2018-03-21, 22:33
  #79
Avstängd
nils.flygels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babaumf
Vet inte hur den är vid en ordentlig ångest attack, men vid måttlig ångest/lite grövre vardagsångest så funkar dessa utmärkt tycker jag, håller i länge och inga minnesluckor eller kaosbeteende, typ som Norfluran om du testat den.

I vilka doser tar du den?
Citera
2018-03-22, 09:37
  #80
Medlem
Babaumfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babaumf
Vet inte hur den är vid en ordentlig ångest attack, men vid måttlig ångest/lite grövre vardagsångest så funkar dessa utmärkt tycker jag, håller i länge och inga minnesluckor eller kaosbeteende, typ som Norfluran om du testat den.

Citat:
Ursprungligen postat av nils.flygel
I vilka doser tar du den?
Jag tar 4-6mg om dagen, klarar mig nog med bara fyra, men blir en extra vid lunch. Kanske inte ens behöver ta varje dag, får testa å vara utan några dagar, men men
Norfluran är bättre då jag bara behöver ta en 8mg varannan dag, men som sagt hjälper inte mycket mot riktigt grov ångest.
Citera
2018-03-22, 22:26
  #81
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Svarar någonsin arom*r på mail? Och ni som har beställt med postförskott händer det att ni inte får SMS när det skickas? utan först när det har kommit till affären?
Citera
2018-03-23, 02:11
  #82
Medlem
Mysterious stranger, nej jag har upplevt radiotystnad sedan i måndags då jag beställde 30 nitemazepam från *r*me*.
Tänkte de skulle kunna hjälpa mot flualpra-atn som väntar nu när de gula från zh börjar sina. Har jag förstått rätt ska Nitemazepam ha samma mgstyrka som sobril (oxazepam) som jag diggar starkt i doser runt 100mg
ni som provat ar**en*s 20 mg'are?
5 sånna och några pilsner borde la ge liknande effekt som 100 mg sobril / 40 - 50 mg diazepam?
Tack för svar hoppas nån e vaken
Citera
2018-03-23, 05:52
  #83
Medlem
Pengar i sjön
Citera
2018-03-23, 10:22
  #84
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinjanot
Pengar i sjön

Möjligt. Men har du fått grejerna? Antar det?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback