Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-05-25, 16:59
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Gör så här. Svep några öl och sedan röstar du på Peter Lundgren(SD). Du kommer varken känna skam eller sorg.
Gjorde det idag. Samhällseliten hatar mig för detta. Men det är inte mitt problem.

Nja.

Kom igen nu Suomi o vinn matchen
Citera
2019-05-25, 17:03
  #146
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Nja.

Kom igen nu Suomi o vinn matchen

Jo. Kom igen nu. Meningen är att vi ska göra det jobbigt för övriga politiker. Dom måste få det svårt också.
Citera
2019-05-25, 17:09
  #147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jo. Kom igen nu. Meningen är att vi ska göra det jobbigt för övriga politiker. Dom måste få det svårt också.

Yes, dom glider där i Bryssel, inte bara en hög lön och traktamente även nån märklig ersättning varje månad som ska gå till kontorsomkostnader om jag förstått det rätt.
Citera
2019-05-25, 17:12
  #148
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Yes, dom glider där i Bryssel, inte bara en hög lön och traktamente även nån märklig ersättning varje månad som ska gå till kontorsomkostnader om jag förstått det rätt.

Ändå en liten summa. Bästa är att rösta SD är för att löfven's och fritzon's huvud exploderar av ilska och får det svårare att sova. SD behöver bara finnas för att S,V,MP ska behöva äta anti-deprisiva tabletter.
Citera
2019-05-25, 17:42
  #149
Medlem
Fris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Ja försvinner Åkesson, blir det nog som Ny Demokrati. SD är iofs redan splittrat många har väll gått till Afs?
Jo, samtliga intelligenta och handlingskraftiga, och alla nationalister, inom SD har lämnat eller uteslutits därför att Jimmie EUkesson uppfattar dem som ett potentiellt hot mot hans totalitära allmakt och sjukliga kontrollbehov inom partiet, respektive för att de märker att de har noll inflytande i en anti-demokratisk organisation och inte får uttrycka sin politiska uppfattning där. Nu kommer även många EU-motståndare att utesluta och lämna, Kerstin Winberg var ett första exempel på det, att en toppkandidat på valsedeln utesluts under pågående förtidsröstning (när ju ens egna väljare borde få döma henne).

Återstår gör bara de som är komplett ointresserade av samhällsutvecklingen och som uteslutande fokuserar på att maximera sin egen penninginkomst på skattebetalarnas bekostnad genom att slicka Jimmie EUkessons röv och sparka på dem inom partiet som Jimmie EUkesson subtilt signalerar att han kanske gillar mindre. Ett gäng som blir en apbur av bajskastning när den allsmäktige diktatorn som i detalj bestämmer allting som alla måste och inte får göra och säga, avgår.

Förutom total organisatorisk kollaps och en tsunami av skandalavslöjanden för att SD:arna ska sätta åt varandra i maktkampen om att ta över herre-på-täppan-posten för åtminstone vad de hoppas kan bli en livskraftig fraktion av partiet, så förlorar SD dessutom sitt enda ansikte utåt. Den paranoide Jimmie EUkesson tillåter ju inte att någon annan SD-medlem gör sitt namn känt för allmänheten. De som gjort så har direkt blivit uteslutna. Direkt efter EU-valet kommer den lydige hunden Peter Lundgren att bli helt tyst och försvinna från media och glömmas bort, eftersom han bara behövdes som ett nödvändigt ont under de två veckor SD drev EU-valskampanj. Så den ende SD:are som väljarna känner till namn och ansikte på och har minnen av nånting som denne sagt, är Jimme EUkesson. Regimmedia kommer självklart att se till att en ny partiledare görs helt osynlig i massmedia med annonseringsförbud o.s.v. som de gjort mot AfS.
Citera
2019-05-25, 18:20
  #150
Medlem
Nordelfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Ja försvinner Åkesson, blir det nog som Ny Demokrati. SD är iofs redan splittrat många har väll gått till Afs?
Nja. Partiet gick inte under när Mattias Karlsson tog över rodret ett tag. Gissar att om JÅ endorsar en efterträdare så kommer det gå ganska smidigt.
Citera
2019-05-25, 20:42
  #151
Medlem
Knappast.

För en icke politiskt intresserad personer som jag själv så har även jag sedan flera år tillbaka sett att partiet står på en bra grund som organisation, och att det finns en rad högkompetenta personer i partiet.
Citera
2019-05-25, 21:55
  #152
Medlem
Att rösta SD är att knyta näven i fickan, inget annat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback