Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-20, 18:48
  #1
Medlem
Mulla Krekars avatar
Jag har ca 1 cm skägg just nu. Jag hade tänkt raka bort det idag, men kom o tänka på om jag ska ha kvar det tills på onsdag, då jag ska träffa psykiatern. Sånt är viktigt, det lägger dom märke till! Jag läste i min journal att de hade skrivit vilka kläder jag hade på mig en gång.

Jag har ju förändrats mentalt också, efter att ha tagit bort en medicin. Till det bättre, men det är ändå nått som inte stämmer... Kan inte direkt säga vad det är...

Vilken intryck ger ett skägg? Ser man mer ut som en luffare? Min flickvän tycker inte jag ska ha skägg.

OBS!
<--- Inte jag på bilden!
Citera
2017-11-20, 19:10
  #2
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Jag har ca 1 cm skägg just nu. Jag hade tänkt raka bort det idag, men kom o tänka på om jag ska ha kvar det tills på onsdag, då jag ska träffa psykiatern. Sånt är viktigt, det lägger dom märke till! Jag läste i min journal att de hade skrivit vilka kläder jag hade på mig en gång.

Jag har ju förändrats mentalt också, efter att ha tagit bort en medicin. Till det bättre, men det är ändå nått som inte stämmer... Kan inte direkt säga vad det är...

Vilken intryck ger ett skägg? Ser man mer ut som en luffare? Min flickvän tycker inte jag ska ha skägg.

OBS!
<--- Inte jag på bilden!

Hm dom antecknar hur du är klädd. För det säger något om din psykiska status. Exempelvis bipolära tenderar klä sig i färggrannare färger vid mani. Personer som inte mår bra brukar klä sig slarvigt och ovårdat.

Det finns en viss grupp som klär sig annorlunda, dvs klär upp sig, jag vet ej vad det är med dom. Att du har skägg 1 cm tror jag inte spelar någon roll, förutom att du kanske kommer uppfattas som äldre än du är.
Citera
2017-11-20, 20:33
  #3
Medlem
MegaLomanis avatar
Hmm.. Hos psykiatern? Då är väl en soul patch det enda raka |:^)-
Citera
2017-11-20, 22:02
  #4
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaLomani
Hmm.. Hos psykiatern? Då är väl en soul patch det enda raka |:^)-

Menar du det ser knäppt ut? Eller att psykiskt sjuka brukar ha sådant hår i ansiktet?

Jag brukar undra varför folk har sådant skägg när jag ser någon med soul patch.
Citera
2017-11-20, 23:28
  #5
Medlem
Ryggradsluss avatar
Ha inte skägg. Stå för vem du är.
Citera
2017-11-20, 23:34
  #6
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Jag vet inte om psykiatrikern kommer att fästa sig så mycket vid ditt skägg, men ett välansat helskägg är alltid snyggt. Eller nästan alltid då, alla passar så klart inte i skägg.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback