Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-20, 17:12
  #1
Medlem
"Träningsvärken/smärta" jag alltid vid tidigare kurer fått i skinkan dagarna efter injektion, är det något man alltid kommer få ?

Jag har haft något års uppehåll och är nu igång igen på en första liten kur, stack mig med utgången Testo E (April 2016) häromdagen och känner ingenting i skinkan, kan detta vara normalt eller betyder det är Testo'n är kass och kan lika väl slängas ?
Citera
2017-11-20, 17:41
  #2
Medlem
Fenjal888s avatar
Bra olja ska inte göra ont. Ont får man om man är nybörjare (kroppen är ovan), kanske de första sticken i en kur eller om oljan är kontaminerad. Är det någon som hävdar att de har bra olja men att "testofeber" eller PIP är naturligt så vet de inte vad de snackar om.

Har din vial varit obruten och förvarats väl så är det inga problem att använda den.
Citera
2017-11-20, 17:43
  #3
Medlem
kan vara åt båda hållen., antingen kass eller som den ska vara,

gör ett test om två veckor ist så vet du med sökerhet om det är bra elle skit
Citera
2017-11-20, 17:47
  #4
Medlem
Aephirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Bra olja ska inte göra ont. Ont får man om man är nybörjare (kroppen är ovan), kanske de första sticken i en kur eller om oljan är kontaminerad. Är det någon som hävdar att de har bra olja men att "testofeber" eller PIP är naturligt så vet de inte vad de snackar om.

Har din vial varit obruten och förvarats väl så är det inga problem att använda den.

Håller med denna herre, nu förtiden kör jag nästan uteslutande på hg testo förutsatt att det finns tillgänglig dvs, å aldrig någon pip. Men i bland har det ju varit nödvändigt med andra å då kan det bli pip
Citera
2017-11-21, 09:18
  #5
Medlem
Roidberts avatar
Jag har nästan aldrig fått PIP i röven. Numera injicerar jag i tuttarna (med insulinnål) och har aldrig fått PIP där. När jag injicerade i låren drabbades jag dock av det kanske hälften av gångerna.
Citera
2017-11-21, 15:21
  #6
Medlem
Aephirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Jag har nästan aldrig fått PIP i röven. Numera injicerar jag i tuttarna (med insulinnål) och har aldrig fått PIP där. När jag injicerade i låren drabbades jag dock av det kanske hälften av gångerna.

Aldrig egentligen tänkt på det, däremot när jag gått på vissa ug labs så har jag fått smärta...

Hittade denna http://forums.steroid.com/educationa...-how-cure.html

The solvents used can cause pain in 2 ways. Benzyl alcohol (BA) is used at 1%-2% as a preservative and antiseptic. If the alcohol content is too high the gear will burn. Pain in the first 24 hours is usually caused by heavy solvents, pain in the next few hours is usually cause by crystalization.

Och det förklarar nog varför jag inte får det på hg testo. Medans ug så kan det ju diffa lite mer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback