Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-20, 17:08
  #1
Medlem
Hej!

Jag och min polare hade tänkt sticka till Ryssland i sommar och kolla på VM. Min kompis kommer däremot vara 17 bast så han kommer antagligen inte komma in på de flesta ställen, nån som har någon aning om vanliga fejkleg som man köper på internet fungerar? Har kollat på https://www.fakeid.co.uk och undrar om de korten kommer funka? Har ni några tips på andra sidor som kanske funkar bättre? Eftersom det är VM så kan jag tänka mig att de är lite hårdare med sånt även fast jag har hört att de inte är så hårda med just åldersgränser på barer och klubbar i Ryssland.
Citera
2017-11-20, 17:11
  #2
Medlem
minponnys avatar
låna en kompis legg som ser ut som han ? och går dom inte på det ha cash redo dom flesta kan mutas i ryssland
Citera
2017-11-20, 17:12
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minponny
låna en kompis legg som ser ut som han ? och går dom inte på det ha cash redo dom flesta kan mutas i ryssland

Jag funderade på det men kommer vara borta i två veckor så tror inte nån vill ge bort sitt leg så länge. Muta kanske kan funka men samtidigt har han kanske inte råd med det med tanke på att resan kommer kosta skjortan
Citera
2017-11-20, 17:15
  #4
Medlem
minponnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remy-Martin
Jag funderade på det men kommer vara borta i två veckor så tror inte nån vill ge bort sitt leg så länge. Muta kanske kan funka men samtidigt har han kanske inte råd med det med tanke på att resan kommer kosta skjortan
måla lite snyggt med en penna på årtalet och ha cashen redo har själv inte varit där men vad man har hört så borde det funka .
Citera
2017-11-20, 17:20
  #5
Medlem
Bongomans avatar
Ett litet problem bara. I Ryssland får inga som är omyndiga resa ut ur landet utan att vårdnadshavaren är med. Har ni kollat ryska lagarna först? Har ni tur kommer ni inte in i landet utan skickas i retur direkt efter att vårdnadshavaren lovat att möta upp på flygplatsen i Sverige. Har ni otur kräver de att en förälder tar en tur till Moskva.

Dokumentförfalskning kan ge många år i fängelse. Böter finns inte så det är obligatorisk tid i ett fängelse i Sibirien. Hur många år det blir kan jag inte svara på men med tanke på att en stöld kan ge 7-10 år så lär det inte vara mycket kortare än så.
Citera
2017-11-20, 17:21
  #6
Medlem
Straffskalan för bedrägeri och förfalskning i Ryssland är inte att leka med.

Kör utan. Sprit kan ni köpa överallt ändå.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2891930

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback