Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-20, 16:11
  #1
Medlem
ipaddas avatar
Tjena flashbackare! Jag undrar vad ni tycker om den nya XR-dosan med den mer kantiga formen Jag gillar den inte så mycket då jag tycker den känns större och mer lik lös-dosorna.
Citera
2017-11-20, 16:32
  #2
Medlem
Heinekishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ipadda
Tjena flashbackare! Jag undrar vad ni tycker om den nya XR-dosan med den mer kantiga formen Jag gillar den inte så mycket då jag tycker den känns större och mer lik lös-dosorna.

Tycker att den nya designen är snyggare, dock vassare än vad de brukade vara innan.
Citera
2017-11-20, 17:04
  #3
Medlem
Bättre att öppna öl med, bättre lock som håller stängt med fler använda prillor i.

I stort: bättre.
Citera
2017-11-20, 20:49
  #4
Medlem
ipaddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinekish
Tycker att den nya designen är snyggare, dock vassare än vad de brukade vara innan.

håller med
Citera
2017-11-20, 20:50
  #5
Medlem
ipaddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Bättre att öppna öl med, bättre lock som håller stängt med fler använda prillor i.

I stort: bättre.

haha det är ju ett plus iallafall
Citera
2017-11-20, 20:52
  #6
Medlem
ipaddas avatar
https://imgur.com/a/WdgLp
Här har ni en bild på nya dosan (vänster) och gamla dosan (höger)
Citera
2017-11-28, 19:57
  #7
Medlem
Mrchrists avatar
Upptäckte precis att de ändrat design på den vanliga General-dosan.
Brukar öppna dosan med en hand genom att ”klämma” av locket mot insidan av handen. Hade inte märkt designbytet och började försöka klämma av locket. ”Helvete vad dosan var vass” tänkte jag, tittade på den och såg att den var annorlunda.

Dosan är ju snyggare än den förra, men den var inte speciellt behaglig att öppna! (Åtminstone inte så som jag öppnar den)


Går lite OT här, men har de ändrat smaken på General portion? Den vanliga alltså! I samband med designbytet?
För när jag stoppade en i käften så tyckte jag att den smakade annorlunda, lite rökig på något sätt. Har i stort sätt endast snusat General portion de senaste åren, tyckte att något inte stod rätt till!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback