Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-08, 22:25
  #613
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik87872
Efter ha läst en del i FUP;em verkar det som man har mest på ALP å typ minst på Karwan, Wahab och Baaya. Känns svårbedömt på Jalizada, Gulass å Mohammed som enligt mug hamnar någonstans mitt emellan. Bör vara APL som är häktad med någon av Jalizada Gulass och Mohammed . Vad tror ni ?

SK, C-AB och Agr*n är garanterat släppta.
ALP garanterat fortsatt häktad.
Nr2 vet jag inte... Har själv inte reagerat på någon medhjälpare i FUP som sticker ut mer än ngn annan.
__________________
Senast redigerad av Bigmike90 2018-06-08 kl. 22:28.
Citera
2018-06-09, 00:21
  #614
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
4grin läser kanske här. Han verkar jävligt skön den snubben. Jag gillar hans stil i förhören, ödmjuk men ändå skärpt. Får dra och käka på hans ställe nån dag- ska tydligen vara riktigt bra käk där.


Jag skulle kanske överväga att sätta mig vid någon annan restaurang om det finns, då det förmodligen föreligger ökad risk för att bli skjuten på en restaurang i Märsta som Agrin Wahab äger.


Är det förresten någon annan som tycker att det är lustigt att Rasmus Gulass som var bästa vän med Rebaz Karwan, nu tröstar hans tjej med vad som i utredningen uppfattas som en sexuell relation?
Citera
2018-06-09, 06:58
  #615
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jahhadaa
Jag skulle kanske överväga att sätta mig vid någon annan restaurang om det finns, då det förmodligen föreligger ökad risk för att bli skjuten på en restaurang i Märsta som Agrin Wahab äger.


Är det förresten någon annan som tycker att det är lustigt att Rasmus Gulass som var bästa vän med Rebaz Karwan, nu tröstar hans tjej med vad som i utredningen uppfattas som en sexuell relation?
Du får gärna copyright pastea den infon. Måste missat den biten!
Citera
2018-06-09, 07:11
  #616
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jahhadaa
Är det förresten någon annan som tycker att det är lustigt att Rasmus Gulass som var bästa vän med Rebaz Karwan, nu tröstar hans tjej med vad som i utredningen uppfattas som en sexuell relation?
Det var snuten som tog upp det minns jag. De tyckte att breven från häktet pekade på mer än vänner. Men hon förnekade det. De har antagligen försökt hålla det hemligt och så blev det uppdagat genom fupen. Lite komiskt.

Du kan dock inte säga att den är sexuell för det har inte ens nämnts, det har bara framkommit att de verkar smyga med nåt.
Citera
2018-06-10, 15:27
  #617
Medlem
Hur kommer k@rwan reagera när han får reda på att långstånken stoppat kuken i alla hans döda brorsans tjejs hål? klart han gjort det. Framgår tydligt i fuben även fast dem försöker förneka det..
Citera
2018-06-10, 15:41
  #618
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanadu80
Hur kommer k@rwan reagera när han får reda på att långstånken stoppat kuken i alla hans döda brorsans tjejs hål? klart han gjort det. Framgår tydligt i fuben även fast dem försöker förneka det..
Han kanske redan vet om det, om det nu finns nåt att veta om. Vad fan vet du.
Citera
2018-06-10, 15:50
  #619
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Han kanske redan vet om det, om det nu finns nåt att veta om. Vad fan vet du.

Klart han inte vet! Det där är det ju dödsstraff på i sand kulturen han kommer ifrån.. därför dem förnekar fattar du väl!
Citera
2018-06-10, 15:58
  #620
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Han kanske redan vet om det, om det nu finns nåt att veta om. Vad fan vet du.

Precis så.

Sen är det ju i sak inte så uppseendeväckande om det nu är så att hon blir tröstad med kuken av hans gamla polare för de flesta tjejer som börjat datea den här sortens snubbar kommer ju fortsätta göra det. Och vad ska liket göra? Han är ju död. Är det inte den ena så är det den andra som kliver på där och hon släppte nog relativt snabbt efter att pojkvännen mulades. Skulle bli ytterst förvånad om det var annorlunda.

Dock är det en lite rolig detalj i FUPen som sagt.
Citera
2018-06-10, 16:22
  #621
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Precis så.

Sen är det ju i sak inte så uppseendeväckande om det nu är så att hon blir tröstad med kuken av hans gamla polare för de flesta tjejer som börjat datea den här sortens snubbar kommer ju fortsätta göra det. Och vad ska liket göra? Han är ju död. Är det inte den ena så är det den andra som kliver på där och hon släppte nog relativt snabbt efter att pojkvännen mulades. Skulle bli ytterst förvånad om det var annorlunda.

Dock är det en lite rolig detalj i FUPen som sagt.


Kan någon specificera vart i FUP:en det framgår att rebaz blir fylld av hans fd polare? Eller citera?
Citera
2018-06-10, 21:27
  #622
Medlem
Sidan 2086-2091 i förundersökningsprotokollet. Där finns en liten del av förhören med Felicia Fernandez.
Citera
2018-06-11, 14:13
  #623
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbax
Kan någon specificera vart i FUP:en det framgår att rebaz blir fylld av hans fd polare? Eller citera?

Det framgår inte alls på det sättet. Bara att kommunikationen i brev tycks vara mer än bara vänskap.

Det beskriver inte på något sätt ”könsdelar i rörelse” om man ska uttrycka det torrt och kliniskt.
Citera
2018-06-11, 16:13
  #624
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Det framgår inte alls på det sättet. Bara att kommunikationen i brev tycks vara mer än bara vänskap.

Det beskriver inte på något sätt ”könsdelar i rörelse” om man ska uttrycka det torrt och kliniskt.

Japp läste den nämnda förhöret och det är att förhörsledaren antyder att de ev kan ha haft en relation på mer än kompis nivå efter att ha gått igenom deras brev.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback