Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-20, 22:15
  #985
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Konstigt hur olika vi reagerar. Jag åt dom i en månad, ganska höga doser + en jävla massa Nitrazolam. Det enda som hände när jag slutade var att jag fick sömnproblem i två veckor

Trodde inte ens i min vildaste fantasi att det skulle bli så. Därför käkar jag max 2-3 en gång i veckan får sjuka kramningar av dem.också i benen
Citera
2018-01-20, 22:17
  #986
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av levfordagen90
Trodde inte ens i min vildaste fantasi att det skulle bli så. Därför käkar jag max 2-3 en gång i veckan får sjuka kramningar av dem.också i benen

Då har du lärt dig en läxa iaf Du får i fortsättningen köra på gamla hederliga, beprövade bensodiazepiner
Citera
2018-01-20, 22:29
  #987
Medlem
Typ omöjligt att få tag på hahahah
Men tack för tipsen
Citera
2018-01-20, 22:44
  #988
Medlem
t3x5s avatar
Med tanke på alla psykiska besvär, urspårningar i kombo med alkohol osv är det märkligt att ingen dött än, men känns som en tidsfråga. Eller finns det redan offer?
Citera
2018-01-20, 22:55
  #989
Medlem
Kristoffer-Robins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Med tanke på alla psykiska besvär, urspårningar i kombo med alkohol osv är det märkligt att ingen dött än, men känns som en tidsfråga. Eller finns det redan offer?

"psykiska besvär, urspårningar i kombo med alkohol" är ju inget ovanligt då det kommer till benso.
Citera
2018-01-20, 23:08
  #990
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristoffer-Robin
"psykiska besvär, urspårningar i kombo med alkohol" är ju inget ovanligt då det kommer till benso.

Absolut inte, men tänkte mest att det inte direkt är stora mängder som behövs för att du ska däcka, bli aggressiv eller tappa kontrollen helt utan ett minne av vad du gjort.

Sen verkar det ju dyka upp mindre trevliga biverkningar bara efter några dagars användning hos vissa.
Citera
2018-01-20, 23:20
  #991
Medlem
berZelius84s avatar
Hur är dessa att blanda med imovane eller serbiska ksalol?

Körde förra helgen först 2st flualp sen fyllt på en och en, totalt 4.
Blev rätt skev och minnesluckor, bra sömn men seg dagen efter.

Inmundinga 2st kl 22:00, ska ja vänta lite med refill, känner inget speciellt än, kanske ytterst lite mer ickedeprimerad, men det där är ju lite klurigt men såna här substanser. Känner att en till eller tv¨å inte skulle skada haha!

Tänkte även ta den där imovanen när det är dags att sova om det nu är en bra ide.

Fridens
Citera
2018-01-20, 23:26
  #992
Medlem
Kompromissens avatar
Har hamnat på psyket, psykos två månader, och i ambulans + polis after mitt förbaskade beteende. Hursom. Varning att börja med en halv och vänta. Tillbaks på fluktisar men fan tråkigt.
Citera
2018-01-20, 23:32
  #993
Medlem
berZelius84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kompromissen
Har hamnat på psyket, psykos två månader, och i ambulans + polis after mitt förbaskade beteende. Hursom. Varning att börja med en halv och vänta. Tillbaks på fluktisar men fan tråkigt.
Börja med en halv? Låter som lite, men alla är vi olika. I vilken sammanhang tog du dem?
Citera
2018-01-21, 00:21
  #994
Medlem
Bronixs avatar
kör på 0,25-0,5 till kvällen fungerar alldeles utmärkt som medicin även ihop med xanor depot som jag har utskrivet.ZH”s lappar har blivit sämre upplever jag.Men annars bra benso men i större doser kan den skapa allvarliga problem.Tar äver Sertralin , kan säga att jag har fått lönehöjning och positiv feedback från arbetsgivaren antar väl att det inte märks något. Tog förut 1 mg - 2mg per dag och hade svår AT. 0,25-0,5 är bra för er som vill använda dessa för medicinska anledningar så som att sova bra och inte vakna flera ggr per natt.ZH lapparna har tyvärr tappat i styrka vilket är tråkigt!
Citera
2018-01-21, 04:37
  #995
Medlem
Kompromissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berZelius84
Börja med en halv? Låter som lite, men alla är vi olika. I vilken sammanhang tog du dem?

Jag minns ju inte längre, som förståeligt, men hade visst stoppat i mig 10 stycken till.
Citera
2018-01-21, 09:59
  #996
Medlem
Hamna på akuten, men inget livsfarligt.
Så kan man kalla mig blåst eller inte.
Ska hålla mig till medicin som slutar på -zepam
-zolam är inget för mig, får aptit att äta vilket jag behöver..men det är ju en annan fråga.

Ingen av dom är att föredra
Man blir beroende för livet.
__________________
Senast redigerad av King Devil 2018-01-21 kl. 10:11.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback