Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-19, 08:33
  #2065
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Smaklöst lät ju lite konstigt, all alpra jag har testat har smakat likadant, dvs riktigt äckligt, skulle inte kunna tänka mig att det bara är bidningsmedlet och att alla smakar likadant isåfall.

Denna smakar inte riktigt lika mycket som alprazolam men man känner igen smaken och man blev besviken första gången jag tog 1st så smällde i mig 3st till. Slutade med att jag inte minns ett skit på 2dygn på ett behandlingshem med. Smart man är. Fast fick vara kvar för när dimman lättade så var det bara gå erkänna fast då lärde jag mig att de inte ser den på analys. 👍🏻 Så då fortsatte man ju såklart ta flera. Fast tog max 1/2 0,5mg per kväll och sov som en Gud men till slut var jag uppe i 10st om dagen bara för att slippa få avis. Då slutade jag och inte tagit nått annat än diazepam i 4 veckor så ska bli gött slänga i sig 4mg idag 😏
Citera
2018-06-19, 11:11
  #2066
Medlem
Aaaa, hämtat ut mina men e de vita kryss? Flualpra 0,5orna?

Ska ta 3-4st och se om man känner den beska smaken som aldrig går ta fel på.
Citera
2018-06-19, 12:50
  #2067
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flutemazolam
Aaaa, hämtat ut mina men e de vita kryss? Flualpra 0,5orna?

Ska ta 3-4st och se om man känner den beska smaken som aldrig går ta fel på.

Menar du från kickass? Annars hur ska man veta när du bara nämner att du hämtat/fått hem från "en annan shop".
Citera
2018-06-19, 13:12
  #2068
Medlem
Står på postnord appen "postnord har fått elektronisk info blabla" men har inte uppdaterats sen 06.00 igår morse, kan det vara någon bugg med appen så man måste in och fråga om det kommit eller har det inte skickats? Fattar inte riktigt haha.
Citera
2018-06-19, 13:29
  #2069
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Står på postnord appen "postnord har fått elektronisk info blabla" men har inte uppdaterats sen 06.00 igår morse, kan det vara någon bugg med appen så man måste in och fråga om det kommit eller har det inte skickats? Fattar inte riktigt haha.

Ska egentligen vara i Postnord - tråden, men blir ju så centralt iom att vi bara har en inrikesshop (med rek åtminstone).

Har du beställt rek ska du få ett mail (från KA iaf) med kolli-id. Det är postnord som skickar ut det när paketet är inlämnat. Så du kan väl anta att det inte är skickat.

Dom svarar på supporten (support ticket) dock. Betalade vid lunch igår med swish och börjar bli gravt otålig.

PS. Nu står det på kiss startsida att "order kan dröja nån dag", så det får man väl ge dom.
__________________
Senast redigerad av Tropex 2018-06-19 kl. 13:33.
Citera
2018-06-19, 13:51
  #2070
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Ska egentligen vara i Postnord - tråden, men blir ju så centralt iom att vi bara har en inrikesshop (med rek åtminstone).

Har du beställt rek ska du få ett mail (från KA iaf) med kolli-id. Det är postnord som skickar ut det när paketet är inlämnat. Så du kan väl anta att det inte är skickat.

Dom svarar på supporten (support ticket) dock. Betalade vid lunch igår med swish och börjar bli gravt otålig.

PS. Nu står det på kiss startsida att "order kan dröja nån dag", så det får man väl ge dom.
Det är det jag tycker är konstigt, fick kolli-id't automatiskt i min postnord app men det har inte uppdaterats...
Citera
2018-06-19, 14:52
  #2071
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flutemazolam
Tog med rek men inget har lämnats in än, har mitt nr och mail kopplad till min postnord app och direkt de läser in paketet så får man en uppdatering men inte ett skit än. Betalade i torsdags.
Dagen efter va??
Sen svarar de inte på fråger när man skickar. Jag la en order på 500st hos en annan shop och de kommer ligga i lådan imorgon. Vanlig postgång med. Helt sjukt. Vad betalar jag för liksom om jag väljer rek. Inte ett skit.
Dåligt och där måste de bli bättre för folk kommer tröttna och sen får man nästan lika många till samma billiga peng då de är 1mg sen på 500st fick jag 250st gratis.
Alltså exakt lika mycket

Kan du vara så vänlig och berätta vad den shoppen heter.
Citera
2018-06-19, 17:19
  #2072
Medlem
Hade ju dock varit nice om man fick beställningen senast torsdag, fredag är en helgdag och på tisdag blir det ju klassning.
Citera
2018-06-19, 17:49
  #2073
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Kan du vara så vänlig och berätta vad den shoppen heter.

Är också intresserad.

Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Hade ju dock varit nice om man fick beställningen senast torsdag, fredag är en helgdag och på tisdag blir det ju klassning.

Fredag är inte röd så posten ska gå som vanligt. Men blir ändå I grevens tid. Håller med, senast torsdag. Annars kan dom dra. Men vi är inte där än. Fick tag i ryska phenazepam 1or Så min midsommar är iaf räddad ändå.
Citera
2018-06-19, 17:53
  #2074
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Det är det jag tycker är konstigt, fick kolli-id't automatiskt i min postnord app men det har inte uppdaterats...

Då är det inlämnat. Upp till posten nu eller gå och fråga om det kommit
Citera
2018-06-19, 18:10
  #2075
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Då är det inlämnat. Upp till posten nu eller gå och fråga om det kommit
Hela meddelandet är:
"PostNord har fått elektronisk information om din leverans som nu är hos avsändaren eller på väg till PostNords terminal. Spårninginformationen uppdateras när leveransen har ankommit terminal"
Så det kan väl betyda att avsändaren dvs KA fortfarande inte lämnat in det? Eller är det jag som är ute och cyklar, har ju gått 36h sen jag fick det meddelandet så man tycker väl att det borde vara framme.
Citera
2018-06-19, 19:10
  #2076
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Hela meddelandet är:
"PostNord har fått elektronisk information om din leverans som nu är hos avsändaren eller på väg till PostNords terminal. Spårninginformationen uppdateras när leveransen har ankommit terminal"
Så det kan väl betyda att avsändaren dvs KA fortfarande inte lämnat in det? Eller är det jag som är ute och cyklar, har ju gått 36h sen jag fick det meddelandet så man tycker väl att det borde vara framme.

Förstår din tanke. Fråga samma sak I postnordtråden eller ring postnord

Jättebra Att vi är 3-4 som beställt i dagarna - fuckar dom oss är dom borta från marknaden.
__________________
Senast redigerad av Tropex 2018-06-19 kl. 19:12.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback