Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-19, 19:56
  #1
Medlem
Hej,
Kan man på något vis se vad som skrivs på en mobil via wifi?
Tror jag har en otrogen partner nämligen..
Eller finns det smartare sätt utan att fysiskt röra telefonen?
Det som används på telefonen är, sms, samtal, messenger och snapchat.
Är det det möjligt? Och isåfall hur?
Citera
2017-11-19, 20:09
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananamonkey
Hej,
Kan man på något vis se vad som skrivs på en mobil via wifi?
Tror jag har en otrogen partner nämligen..
Eller finns det smartare sätt utan att fysiskt röra telefonen?
Det som används på telefonen är, sms, samtal, messenger och snapchat.
Är det det möjligt? Och isåfall hur?

Snapchat och Messenger använder sig utav säkra anslutningar, praktiskt taget omöjligt att knäcka. SMS och samtal sker ej via internet.
Citera
2017-11-19, 20:58
  #3
Medlem
Du får väl ta och gillra en fälla annars, för att ta reda på om dina misstankar är verklighet. Låtsas att du ska bort en hel helg.
Citera
2017-11-19, 21:11
  #4
Medlem
vtcs avatar
Ett smått galet förslag här - har du övervägt att prata med din partner om saken?

Är partnern otrogen så borde ni göra slut. Är partnern däremot inte otrogen så borde ni göra slut ifall du försöker ta dig in på vederbörandes telefon för att övervaka privata diskussioner och samtal. Oavsett hur det ligger till med otroheten så låter det inte som någon sund relation.
Citera
2017-11-19, 22:55
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vtc
Ett smått galet förslag här - har du övervägt att prata med din partner om saken?

Är partnern otrogen så borde ni göra slut. Är partnern däremot inte otrogen så borde ni göra slut ifall du försöker ta dig in på vederbörandes telefon för att övervaka privata diskussioner och samtal. Oavsett hur det ligger till med otroheten så låter det inte som någon sund relation.

Nej kommer inte snaca blir att lämna.. är säker, så ska ta hem någon och knulla när jag är säker att den jäveln är påväg hem.
Citera
2017-11-27, 06:23
  #6
Medlem
Det enklaste måste väl ändå vara om men kommer över mobilen rent fysiskt. Då kan man koppla den till datorn och läsa sms och chattar och se filer. Det finns flera olika datorprogram som kan göra det. Jag återkommer när jag hittat vilka program jag själv använder för det ändamålet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback