Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-19, 21:01
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
din nummer 3 räknas inte, snus är inte dyrt jämnfört med annat skit vi packar på oss när vi handlar.

Det är dyrt om det inte bidrar med något. Livet blir ju inte bättre av snus, det är ett evigt pillande bara för att få bukt på abstinensen.
Citera
2017-11-19, 21:36
  #14
Medlem
japanskbruds avatar
slutade i början på april. Sedan dess är jag arg som fan 24-7 + ser arg ut. Konstigt att inte alla vansinnesutbrott fått mig utkastad från jobbet än. Fortfarande abstinensbesvär varje dag som går att dämpa lite med onico. Enda fördelen jag märkt är bättre hy och sömnproblemen existerar inte.. Kan sova en hel natt utan att vakna .. men tror jag gått upp minst 20kg i vikt. Däremot så är jag fortfarande ignorerad av alla tjejer .. så att inte ha snus som rinner över tänderna kvittar fullständigt
Citera
2017-11-19, 22:53
  #15
Medlem
Irrelefants avatar
Vad snusar du?
Citera
2017-11-19, 22:59
  #16
Medlem
-zZz-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irrelefant
Vad snusar du?

Lite olika, men Knox, General och Göteborg är vanligast. Försöker att inte köpa stark portion mer än undantagsvis.
Citera
2017-11-19, 23:05
  #17
Medlem
Hade ångest 1-2 månader när jag slutade men det gick över och sen tog det ett år att lägga ned all oral tix som jag ersatte snuset med. Tandpetare, tuggummi, nikotinfritt snus osv.

Helt klart det svåraste jag gjort men också helt värt det, tobaksfri 4-5 år eller något. Denna observation är hundra procent bro-science men jag tror att det kan vara en fördel att ha väldigt svårt att sluta med tobak. Jag har pratat med många som tycke att det är ganska odramatiskt att lägga ned men dom har en tendens att gå tillbaka till tobaken väldigt ofta, jag har aldrig fått återfall för jag vill aldrig gå igenom dom där två månaderna igen.
__________________
Senast redigerad av Chenille 2017-11-19 kl. 23:09.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback