Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-19, 17:57
  #1
Medlem
Är det bara jag som lyssnat igenom avsnitten av Syntax Error så många gånger att jag nästan kan avsnitten utantill? Brukar ha på dem när jag jobbar så varje avsnitt har ju gått några gånger om man säger så.

För er som inte lyssnade när det gick på P3 så finns alla avsnitten som mp3 filer här:

http://www.syntaxerror.nu/download.php
Citera
2017-11-20, 14:36
  #2
Medlem
Bret-Harts avatar
Alla avsnitten finns inte där tyvärr men coolt ändå ja
Citera
2017-11-22, 07:49
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Alla avsnitten finns inte där tyvärr men coolt ändå ja

Det är ju bara avsnitt #100 som saknas. Det har jag letat ihjäl mig efter. Fast det var det enda avsnittet jag faktiskt hörde lite av på radion. Så det är ingen jättefara. Då spelade han någon toplista har jag för mig. Men synd var de. Nu gjorde de avsnitt #101 för inte så länges sedan. Får bli att besöka Sol på retrospelsmässan nu när jag vet hur han ser ut! =D
Citera
2017-11-22, 16:35
  #4
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Det är ju bara avsnitt #100 som saknas. Det har jag letat ihjäl mig efter. Fast det var det enda avsnittet jag faktiskt hörde lite av på radion. Så det är ingen jättefara. Då spelade han någon toplista har jag för mig. Men synd var de. Nu gjorde de avsnitt #101 för inte så länges sedan. Får bli att besöka Sol på retrospelsmässan nu när jag vet hur han ser ut! =D

Var två avsnitt till som saknades såg jag där
Citera
2017-11-22, 18:49
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Var två avsnitt till som saknades såg jag där

Vilka? De är kan jag fixa upp i så fall.
Citera
2017-11-23, 14:45
  #6
Medlem
Bret-Harts avatar
74,75 saknas
Citera
2017-11-25, 23:21
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
74,75 saknas

Att jag aldrig tänkt på detta. Iof aldrig kollat filerna utan spelat upp dem slumpvis. Men ändå. Bra du sa!
Citera
2017-11-28, 14:16
  #8
Medlem
Ganska besviken är jag nog. Gillar man retro så bör man känna till Syntax Error och om man nu gör det så ska man inte vara rädd för att skriva i forumet!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback