2021-01-15, 23:19
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xvante
Jobba lite själv vettja.
Det är du som påstår att "brass sabbar hjärnans receptorer" så bevisbördan ligger på dig. Du har ju dock med all tydlighet visat att du inte alls är ute efter att diskutera utan bara spotta ur lite allmänt hat mot cannabisrökare.

Jag tackar för vår tid i tråden. Vi säger så.
Citera
2021-01-17, 20:00
Medlem
Är man så jävla dum att man knaprar piller bara för de är utskrivna av en läkare istället för att ta tag i sina smärtproblem så förtjänar man att bli beroende och dö.
Citera
2021-02-11, 19:09
Bannlyst
Citat:
Yepp. Med stort intresse. Brass är kass för hjärnan och fördummar. Lyssna bara på en gammal pustare...kan ju inte ens skratta normalt.
Att det sen har viss smärtlindring för cancerpatienter är en helt annan fråga.

Eh nä, finns inget vetenskapligt stöd överhuvudtaget för nåt sånt här påstående, ren och skär skrämselpropaganda ifrån iq och intelligens befriade människor.
Citera
2021-02-12, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trolololar
Eh nä, finns inget vetenskapligt stöd överhuvudtaget för nåt sånt här påstående, ren och skär skrämselpropaganda ifrån iq och intelligens befriade människor.
Finns det visst. Massvis dessutom.
Skrämselpropaganda...nja...Jag har dragit i mig åtskilligt i de 30 åren jag använde. Vet inte hur många psykoser jag bevittnat genom de åren.
Så den som påstår det inte påverkar hjärnan signalsubstanser och receptorer kan äta skit.
Citera
2021-03-10, 23:16
Bannlyst
Citat:
Finns det visst. Massvis dessutom.
Skrämselpropaganda...nja...Jag har dragit i mig åtskilligt i de 30 åren jag använde. Vet inte hur många psykoser jag bevittnat genom de åren.
Så den som påstår det inte påverkar hjärnan signalsubstanser och receptorer kan äta skit.

Nej, påståendet att ''brass'' är dåligt/giftigt för hjärnan & att det ''fördummar'' människor är fel.

TED-Ed: Is marijuana bad for your brain? - Anees Bahj: ihttps://www.youtube.com/watch?v=Nlcr1jd_Tok&t=328s
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in