Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-19, 13:32
  #1
Medlem
Norrens avatar
Nånting verkar galet med min dator.

Jag ej öppna startmenyn eller sök menyn med vänster musknapp.

Hur gör man då? Help...

Vilket är bästa programmet att ladda ner för att rensa datorn?
Ccleaner, är det bra?

Behöver den ju nu
__________________
Senast redigerad av Norren 2017-11-19 kl. 13:42.
Citera
2017-11-19, 13:39
  #2
Medlem
Förmodligen bara att köpa en ny mus om den är gammal, eller också behöver drivrutinerna uppdateras. Finns flera program om det på nätet. Jo Ccleaner är bra.
__________________
Senast redigerad av Kaparkaptenen 2017-11-19 kl. 13:44.
Citera
2017-11-19, 13:41
  #3
Medlem
Norrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaparkaptenen
Förmodligen bara att köpa en ny mus om den är gammal, eller också behöver drivrutinerna uppdateras. Finns flera program om det på nätet.

Nej, det verkar bara vara just de 2 knapparna som det inte går att vänster klicka på ..
Så det kan inte bero på musen..
Citera
2017-12-05, 11:58
  #4
Medlem
Nu har du säkert redan kollat detta, eller märkt att det inte är så, men du har inte råkat växla höger och vänster knapp i inställningarna?

Är det bara Start och Sök som inte funkar?
Citera
2017-12-12, 13:23
  #5
Medlem
mjaubrums avatar
Jag har exakt samma problem - Windowsknappen och sökknappen fungerar inte alltid. PRoblemet började efter någon winuppdatering för ett tag sedan.
Citera
2017-12-12, 14:05
  #6
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjaubrum
Jag har exakt samma problem - Windowsknappen och sökknappen fungerar inte alltid. PRoblemet började efter någon winuppdatering för ett tag sedan.

Operativsystem?
Citera
2017-12-12, 14:09
  #7
Medlem
askers avatar
Det är Windows 10 som suger. Öppna aktivitetshanteraren, sök upp processen explorer.exe, högerklicka och avsluta den. Gränssnittet kommer starta om och allt borde fungera igen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback