Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-19, 04:33
  #1
Medlem
Lazies avatar
Ok, finns ingen tråd ænnu så jag børjar.

Pre-reg Jan 9, kl 17.oo herrens år 2018.

Blir førsta rundan på Imorgonandet før mig. Tar gærna emot små smarta fakta från krigare med erfarenhet. Allt som hjælper till mot en vidare fin upplevelse!

Tankar exempelvis.. Hur bor du? Tælt, stuga, annat? Hur tar du dig dit? Stanna några dagar i benelux føre/efter? etc etc. Vad rekomenderas helt enkelt. Och vad kan kalaset gå på med komfort plus? Ett par k extra før go bekvæmlighet innræknat.
Citera
2017-11-30, 14:13
  #2
Medlem
wastaahs avatar
kan ju ta och posta denna på direkten så den ligger i förstasidan, all info man kan behöva

TOMORROWLAND 2018 GUIDE

Priser 2017
__________________
Senast redigerad av wastaah 2017-11-30 kl. 14:19.
Citera
2017-12-20, 14:44
  #3
Medlem
ItsSpajzzis avatar
Någon som har koll på det här med biljetterna? Det står väldigt klyddigt på TMLs hemsida vad som ingår i Global Journey resp. Worldwide biljetterna. Som jag tolkat det så är Global Journey de något dyrare biljetterna som inkluderar flyg + boende, medans Worldwide är endast biljett till festivalen samt boende på plats, men brukar vara väldigt eftertraktade. Vad bör man satsa på att skaffa?
Citera
2018-01-09, 17:19
  #4
Medlem
Lazies avatar
Då va pre-reg klart...fan, sidan låte sig ganske så fint när man skulle regga...

Cirka när kan man få veta om man får 20 first tickets?
Citera
2018-01-09, 17:28
  #5
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazie
Då va pre-reg klart...fan, sidan låte sig ganske så fint när man skulle regga...

Cirka när kan man få veta om man får 20 first tickets?

Tidigare år har det varit runt 1v. Förra året lyckades jag registrera på ca12sekunder och fick inte top i landet. Var klar 7min över i år, men verkar som alla haft problem, säkert några som kommit igenom ändå.
Citera
2018-01-15, 11:16
  #6
Medlem
Lazies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
Tidigare år har det varit runt 1v. Förra året lyckades jag registrera på ca12sekunder och fick inte top i landet. Var klar 7min över i år, men verkar som alla haft problem, säkert några som kommit igenom ändå.

Ok, så om jag får så får du vara med på den och vice versa? Fin-Fint hehe...



Vilket typ av biljett siktar du på föressten? Ta chansen på vanlig eller köra Global etc..?
Citera
2018-01-15, 18:08
  #7
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazie
Ok, så om jag får så får du vara med på den och vice versa? Fin-Fint hehe...



Vilket typ av biljett siktar du på föressten? Ta chansen på vanlig eller köra Global etc..?

Satsar bara på vanlig, sen bila ner kanske och ta köpenhamn & Amsterdam på vägen. Global var väl värt det 1 gång för att uppleva det hela, men inte speciellt prisvärt så skulle personligen inte betala för det flera gånger. Men gj väldigt bekvämt, och easycamp är nästan värt pengarna enbart på gångavståndet man sparar in
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback