Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-19, 03:57
  #1
Medlem
hur många gånger ska detta ske?

https://twitter.com/SussexAR/status/931908801879519232

- "vita män är dagens största problem." "vi måste se till så rasister blir rädda igen"

-anti-rasistiska feministen gick fram till afrikaner på tåget och sade att de tog för mycket plats och de gjorde något som heter "manspreading", en av afrikanerna därefter ställde sig upp och skrek att han gillar att våldta vita kvinnor och började misshandla kvinnan, tills vita män stoppa attacken.

- nu säger feministen att vi har ett problem med mäns våld ...............

hon har även gjort sitt twitterkonto privat nu.

så min fråga är givetvis:
är vänsterfeminister helt lobotomerade? tror ni att ni kan läxa upp färgade på bussen eller tåget? de är ej vita män, jävla idioter. och roligt att en afrikan kan skrika hur han gillar att våldta vita kvinnor medans han misshandlar dig, men du hari nget att säga om det efteråt, typiskt vp fittor.
nej nej, detta är ett "mansproblem" jag är säker på att om en vit man gjorde samma sak så hade det inte nämnts, nej nej!
Citera
2017-11-19, 04:27
  #2
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
hur många gånger ska detta ske?

https://twitter.com/SussexAR/status/931908801879519232

- "vita män är dagens största problem." "vi måste se till så rasister blir rädda igen"

-anti-rasistiska feministen gick fram till afrikaner på tåget och sade att de tog för mycket plats och de gjorde något som heter "manspreading", en av afrikanerna därefter ställde sig upp och skrek att han gillar att våldta vita kvinnor och började misshandla kvinnan, tills vita män stoppa attacken.

- nu säger feministen att vi har ett problem med mäns våld ...............

hon har även gjort sitt twitterkonto privat nu.

så min fråga är givetvis:
är vänsterfeminister helt lobotomerade? tror ni att ni kan läxa upp färgade på bussen eller tåget? de är ej vita män, jävla idioter. och roligt att en afrikan kan skrika hur han gillar att våldta vita kvinnor medans han misshandlar dig, men du hari nget att säga om det efteråt, typiskt vp fittor.
nej nej, detta är ett "mansproblem" jag är säker på att om en vit man gjorde samma sak så hade det inte nämnts, nej nej!
Min åsikt är, är man dum i huvudet så får kroppen lida.
Synd att hon inte lärde sig något på kuppen.
Jag hoppas de vita männen lärde sig att inte lägga sig i, när de otacksammaste kallar.
Citera
2017-11-19, 06:19
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
hur många gånger ska detta ske?

https://twitter.com/SussexAR/status/931908801879519232

- "vita män är dagens största problem." "vi måste se till så rasister blir rädda igen"

-anti-rasistiska feministen gick fram till afrikaner på tåget och sade att de tog för mycket plats och de gjorde något som heter "manspreading", en av afrikanerna därefter ställde sig upp och skrek att han gillar att våldta vita kvinnor och började misshandla kvinnan, tills vita män stoppa attacken.

- nu säger feministen att vi har ett problem med mäns våld ...............

hon har även gjort sitt twitterkonto privat nu.

så min fråga är givetvis:
är vänsterfeminister helt lobotomerade? tror ni att ni kan läxa upp färgade på bussen eller tåget? de är ej vita män, jävla idioter. och roligt att en afrikan kan skrika hur han gillar att våldta vita kvinnor medans han misshandlar dig, men du hari nget att säga om det efteråt, typiskt vp fittor.
nej nej, detta är ett "mansproblem" jag är säker på att om en vit man gjorde samma sak så hade det inte nämnts, nej nej!

De flesta kvinnor som är så här har någon form av störning. Jo, jag tror hon lärt sig en läxa för livet, även om hon inte erkänner det. Ingen lär sig så fort som efter en fet smäll på käften.

Inse feminister: PK-fernissan är mycket tunn. Synd att hon fick hjälp den här gången, kanske känner de vita männen igen henne nästa gång och skiter i att ingripa?

Och ja, det är i första hand ni feminister som släpat hit "dem". Patriarkatet gillar att åka tunnelbana.

Citat:
You can ignore reality, but reality won’t ignore you.
__________________
Senast redigerad av WordWarrior 2017-11-19 kl. 06:24.
Citera
2017-11-19, 07:03
  #4
Medlem
Ähh ännu en generisk dum virtue signal hora som tycker att folk borde leva efter hennes tumblr-regler. Visst eskalerade negern det för mycket, men jag tror hon sa något mer för att få honom att börja veva..
Citera
2017-11-19, 07:47
  #5
Medlem
Man kan tycka vad man vill om vita män, men ändå så är det vi som både styr och får västvärlden att gå runt. Några måste faktiskt också jobba och betala skatt, så vissa andra oproducerande kan leva med.
Citera
2017-11-19, 08:46
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
hur många gånger ska detta ske?

https://twitter.com/SussexAR/status/931908801879519232

- "vita män är dagens största problem." "vi måste se till så rasister blir rädda igen"

-anti-rasistiska feministen gick fram till afrikaner på tåget och sade att de tog för mycket plats och de gjorde något som heter "manspreading", en av afrikanerna därefter ställde sig upp och skrek att han gillar att våldta vita kvinnor och började misshandla kvinnan, tills vita män stoppa attacken.

- nu säger feministen att vi har ett problem med mäns våld ...............

Det hände tydligen i New York. Ifall du behöver diskutera fall som inträffar i New York, i stället för att hänvisa till liknande fall i Sverige, så har det antagligen inte hänt så många gånger i Sverige.

Så mitt svar på din fråga, "hur många gånger ska detta ske?", är, "Inte ofta".

Visst var kvinnan en idiot, men det finns värre problem i världen än att enskilda idioter bär sig åt.
Citera
2017-11-19, 09:07
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
De flesta kvinnor som är så här har någon form av störning. Jo, jag tror hon lärt sig en läxa för livet, även om hon inte erkänner det. Ingen lär sig så fort som efter en fet smäll på käften.

Inse feminister: PK-fernissan är mycket tunn. Synd att hon fick hjälp den här gången, kanske känner de vita männen igen henne nästa gång och skiter i att ingripa?

Och ja, det är i första hand ni feminister som släpat hit "dem". Patriarkatet gillar att åka tunnelbana.

Just det. Jag skulle personligen inte lägga ens två fingrar i kors för att hjälpa en kvinna. Absolut inte i en situation där inga vittnen finns. Jag anser risken överhängande att hon skulle försöka få det till att jag var angriparen. ..min erfarenhet är att de skiter vem som åker dit bara det är en man. Kan man då undanröja rasaspekten helt och 'bekräfta' CIS hatet så känns det rationellt och rätt.

Man får aldrig glömma kvinnans avsaknad av konsekvensanalys. Har man aldrig fått behöva ta konsekvenserna av sitt handlande och per automatik alltid är offer så..
Citera
2017-11-19, 09:49
  #8
Medlem
vaneriss avatar
Feminister hatar vita män enbart för att de är avundsjuka på deras maktposition i samhället. Huruvida vita män våldtar och misshandlar är en annan femma men invandrare är ju klart överrepresenterade i den statistiken.

Varför fortsätter feminister att hata vita män men gör allt för att försvara de stackars "vilsna" invandrarkillar som slår sönder städer på kvällar? Har någon ett bra svar på detta?
Citera
2017-11-19, 10:00
  #9
Medlem
framtands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Så mitt svar på din fråga, "hur många gånger ska detta ske?", är, "Inte ofta".

Du tror att svenska öppna-hjärtan-feminister 'inte ofta' råkar ut för det samhälle de skapat? Hahaha ja så är det säkert. Har du sett våldtäktsstatistiken? Rån? Misshandel? Du tror att det drabbar naiva feminister som umgås i Welcome Refugee-kretsar i så mycket lägre grad att det klassas som 'inte ofta'?

Lustigt, jag skulle tro att det var tvärtom. Att bjuder man in kaosblattar och våldsnegrer till sitt liv och öppnar sitt hem för 30-åriga barn så är våldsbrott bara en tidsfråga.
Citera
2017-11-19, 10:06
  #10
Medlem
Ingen självbevarelsedrift hos den kvinnan inte.
Citera
2017-11-19, 10:23
  #11
Medlem
VinskaBinnens avatar
Rent biologiskt är denna kvinnan defekt, så jag tycker uppriktigt att negrerna borde ha slagit ihjäl henne så hade det blivit win-win för alla inblandade.

Jävla idioter till vita män som lägger sig i och stoppar detta. Ser ni någon vänster soy-boy eller kvinna få stryk så är det ju bara ignorera och hoppas individen avlider av misshandeln.
Citera
2017-11-19, 10:26
  #12
Medlem
Kodiak-s avatar
En tragisk, men ändå lite rolig spegling av samtiden.

Citat:
Ursprungligen postat av vaneris
Feminister hatar vita män enbart för att de är avundsjuka på deras maktposition i samhället. Huruvida vita män våldtar och misshandlar är en annan femma men invandrare är ju klart överrepresenterade i den statistiken.

Varför fortsätter feminister att hata vita män men gör allt för att försvara de stackars "vilsna" invandrarkillar som slår sönder städer på kvällar? Har någon ett bra svar på detta?

För att dom genom doktrin och konsensus lärt sig att deras styrka ligger i att vara ett offer och tillhöra en "utsatt grupp", plus att dom följer parollen "min fiendes fiende är min vän". Det är lättare att säga att det man inte lyckats med här i livet beror på externa faktorer istället för sig själv, och det är ju den enda slutsatsen dom kan dra i och med att män, och framförallt hemska vita sådana, är överrepresenterade på maktpositioner när det ju absolut inte kan vara någon skillnad på folk om vi tittar på undergrupper som kön och etnisk härkomst. Jämställdhet i form av utfall (50-50 fördelning på alla attraktiva poster) är långt mycket viktigare än jämställdhet i form av vilka möjligheter man har.

Jag har en vänsterinriktad släkting som är mycket intelligent och välverserad som det dock låser sig totalt för när man talar om något så självklart som att svarta är särskilt välanpassade till löpning tack vare sitt arv. Jag lyckades koka ner hans resonemang till något i stil med att det bara för att det är skillnad på folk (i hudfärg) så behöver det inte vara någon skillnad på dom (angående förmågor).

Men all sån här ohälsa är egentligen bara ett symptom på att folk obönhörligen märker att samhället går utför, och att dom kanaliserar det på mål som i deras sinnesbild av världen är oförtjänt priviligerade. Dom ser det som att dom sparkar uppåt när sanningen egentligen är den motsatta. Dom spyr galla över mål som dom vet inte slår ifrån sig, då dessa lärt sig att dom inte har något att vinna på att ta den diskussionen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback