Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-11-22, 22:53
  #49
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av girlsinmydream
Okey! Han kanske har gjort fel. Men kvinnor som inte anmält honom är medskyldiga för nya övergrepp mot andra kvinnor.

Säg nej om ni inte vill hora er till jobb och att gråta och hämnas när er yrkesskicklighet inte räcker till.

PS! Det är min nya tjej som är min avatar. Hon är 22 år och det är inte PK i Sverige Hon är t.o.m. yngre än vad min Micro är från fabriken, Philips i Norrköping, som fortfarande fungerar. Jag använder micron varje dag i 27 år (dubbla tallrikar, roteration av strålarna och inte av rörliga delars som går sönder, temp m.m.)

Jag hörde av en anställd i SVT när nedläggningen av fabriken i Norrköping gjordes. Vi gör för hållbara produkter (då köper inga nya). Men så fungerar Kapitalismen med idioten Donald (Duck) Trump som försvarare av rätten till att lura andra till sig en egen förmögenhet (egoismen flödar och hatet flödar).

Egoismen och stölder gör att jag vet var det kommer ifrån.

Varför har du döpt bilden på din nya flickvän till "adolescent"? Man tycker ju det borde stå hennes namn.
Citera
2017-11-22, 22:58
  #50
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av girlsinmydream
Nä, jag vill inte veta om hon är en hora. Jag vill önsketänka (men jag vet innerst inne att hon troligen lurar mig).

Jag har skickat pengar för två tjejers nya tänder, en systers operation, en systerdotters läkarvård, 2 stycken pappor som skadats m.m.

Men kanske min nya tjej inte lurar mig (jag skickade några tussen till henne eftersom hon sa att hon var sjuk och måste till sjukhus). Ja, jag är en idiot men jag älskar unga smala och söta tjejer.

Men de horar sig lika mycket som Metoo tjejerna alltid har gjort.

Förstår om det är ditt "grundläggande dna". Men hur många av dessa tjejer har du fått spruta i? Är inte behovet att fortplanta dig högre rankat i ditt "grundläggande dna" än att få mail och bilder på och fantisera om snygga unga tjejer?
Citera
2017-11-23, 03:18
  #51
Avstängd
Kontakt112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av girlsinmydream
Han har blivit dömd utan domstol, utan enbart av förtal. Så ska inte ett vetenskapligt samhälle fungera. Men alla ledare drivs av egoism och dumhet och inte av vetenskap eller kärlek till din nästa.

Jag har blivit hatad på ovetenskapliga grunder. Jag har bara kärlek att ge.

Men dumsnutens ofantliga dumheter kommer att anmälas till FN och Europadomstolen för grova brott mot mänskligheten. Dessutom kommer jag att knulla min kukmun, jag menar kommun, då dem är det äckligaste horor jag någonsin sett. Jag kan skriva en bok om hur incest kommunen fungerar där alla slickar röv.
Martin ska få ett julkort
Citera
2017-11-23, 21:19
  #52
Medlem
girlsinmydreams avatar
Kvinnor och tjejer ska naturligtvis inte stå ut med ovälkomnande sexuella trakasserier eller övergrepp.

Men jag ifrågasätter att många av dem som anklagar andra har varit fega "horor" som inte tidigare reagerat mot dessa övergrepp. Ni som verkligen utsätts för riktiga övergrepp (och inte hämnas för att ni blivit åsidosatta trots att ni "sugit kuk") måste stå på er direkt och inte långt efteråt gråta inför feminist-maffian.

Men att människor fälls i samhället och i arbetslivet utan att vara fälld i domstol eller har konkreta bevis på övergrepp, är en grov skandal. PK-fittorna har fått för mycket makt att utöva sina Metoo angrepp.

PS! Jag älskar att provocera och debattera utan att vara PK, i motsatts till 95 % av alla av den" PK-kuksugande pöbeln" sorligt nog nästan alltid gör.
Citera
2017-11-25, 02:52
  #53
Medlem
girlsinmydreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krisu
Tja baserat på hans poster i tråden verkar han ju skicka iväg pengar till unga tjejer för att han tror de vill ha honom.
Så sprit och horor har kostat honom hans pengar...
Jo men du har visst rätt där....

Citat:
Ursprungligen postat av krisu
Hans fru och son verkar inte ha de intressena och har därför kvar sina pengar.
Japp rätt igen

Citat:
Ursprungligen postat av krisu
Hur TS från första början lyckats tjäna ihop miljoner är lite av ett mysterium då han inte verkar ha alla hästar i stallet
Datanördar kan tjäna miljoner i bland... HeHe

Vi kan inte hora oss till pengar såsom: MeToo Fuck You hororna kan göra med sina behag (och dessutom gråta efteråt att de inte vill veta sanningen att de var solklara horor som använde sex till framgång). Horor ska inte snyfta utan respektera dem själva såsom de bra horor ni ofta kan vara eller spela.
Citera
2017-12-02, 06:34
  #54
Medlem
girlsinmydreams avatar
Tjejer ska rannsaka sig själva ibland.

Ni konspirerar mot varandra och säljer er för sex till högstbjudande höjdare och gråter ut fastän ni ofta har ert eget horande och agerande att skylla på.

PS! Om ni inte kan säga nej så är ni horor! Skärp er! Erkänn att ni bara är ledsna horor!

"Jag säljer bara min kropp och ger upp mina ideal för att jag måste ha jobb"! = HORA
__________________
Senast redigerad av girlsinmydream 2017-12-02 kl. 06:39.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback