Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-18, 19:56
  #1
Medlem
girlsinmydreams avatar
Om ni kvinnor medger att ni går med på sex för att inte förlora jobbet då är ju ni dem som uppmuntrar männen att förföra er. Använd hjärnan.....

Det är prepubertala flickor som gjort olämpliga saker mot mig. Jag har bara mysigt kramat dem såsom de önskat. Jag har tyvärr varit otroligt återhållsam och respekterat lagen mer än vad kåta småflickor skulle vilja ha som beröring eller penetrering.

Om flickor spontant och utan min fysiska påverka tar på min kuk i ett läge som jag inte kunde freda mig ifrån (och springer hem till mamma och skriker: "jag tog på hans snopp, jag tog på hans snopp ..") så skulle jag på ett vetenskapligt sätt se att flickan var glad. Vilket inte mamman var och inte den flickan heller som tuktas likt IS till en moral om hur allt ska vara.

Om hon senare inte är glad över detta så beror det inte på mig utan på samhällsmoralen i ett ovetenskapligt samhälle, som styrs av politikerhoror som säljer sig för alla argument som gör väljarna tillräckligt motiverade.

Nu är det fittstimmen i alla möjliga yrken som tänker tillbaka på att de njöt och ville bli förförda för att få de jobb dem ville ha (horor är vad de är) för att senare gråta ut som om de inte kunde agera tidigare. Om jobbet var värt mer än en polisanmälan så är dem horor i alla fall.

Om fittstimmen vore mer organiserad tidigare så skulle ni inte behöva suga kuk för att få jobb (men ni gjorde det, ni ville det därför är ni också lika skyldiga). Att skylla på männen 10 år efteråt är lika dumt som Ett - kåt = hora Som ni är.

PS! I love you girls anyway, I am just angry to the one that cant be open to the true
__________________
Senast redigerad av girlsinmydream 2017-11-18 kl. 20:23.
Citera
2017-11-18, 20:04
  #2
Medlem
girlsinmydreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxus
You go girl!
Ja, går man med på att bli sexuellt trakasserad och inte anmäler detta så är man en hora, att gråta 10 år efteråt är skandal.

Jag vill också försvara Martin Timell. Är han en våldtäktsman som ska förlora sitt jobb p.g.a. ett fittstim som anklagar honom.

Av massmedia och fittstimmen dömd för fysiska brott utan domstolsbeslut, liksom jag också blivit.

Jag kan tänka mig att gå till Europadomstolen med mig, min advokat och Martin Timell m.fl. för att beveka åsikter som leder till förtryck.
__________________
Senast redigerad av girlsinmydream 2017-11-18 kl. 20:08.
Citera
2017-11-18, 20:14
  #3
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av girlsinmydream
Ja, går man med på att bli sexuellt trakasserad och inte anmäler detta så är man en hora, att gråta 10 år efteråt är skandal.

Jag vill också försvara Martin Timell. Är han en våldtäktsman som ska förlora sitt jobb p.g.a. ett fittstim som anklagar honom.

Av massmedia och fittstimmen dömd för fysiska brott utan domstolsbeslut, liksom jag också blivit.

Jag kan tänka mig att gå till Europadomstolen med mig, min advokat och Martin Timell m.fl. för att beveka åsikter som leder till förtryck.

Jag var ombord till detta! Det är en massa som anklagat honom. Om det vore bara en så kunde man tänkt till att detta är bara båg. Men en massa! Då måste det ligga någon bakom detta. Inte som en massa kvinnor i grupp ger sig ut för att sätta dit en oskyldig man. Eller jag vet inte för jag är inte en kvinna.
Citera
2017-11-18, 20:21
  #4
Medlem
girlsinmydreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jag var ombord till detta! Det är en massa som anklagat honom. Om det vore bara en så kunde man tänkt till att detta är bara båg. Men en massa! Då måste det ligga någon bakom detta. Inte som en massa kvinnor i grupp ger sig ut för att sätta dit en oskyldig man. Eller jag vet inte för jag är inte en kvinna.
Okey! Han kanske har gjort fel. Men kvinnor som inte anmält honom är medskyldiga för nya övergrepp mot andra kvinnor.

Säg nej om ni inte vill hora er till jobb och att gråta och hämnas när er yrkesskicklighet inte räcker till.

PS! Det är min nya tjej som är min avatar. Hon är 22 år och det är inte PK i Sverige Hon är t.o.m. yngre än vad min Micro är från fabriken, Philips i Norrköping, som fortfarande fungerar. Jag använder micron varje dag i 27 år (dubbla tallrikar, roteration av strålarna och inte av rörliga delars som går sönder, temp m.m.)

Jag hörde av en anställd i SVT när nedläggningen av fabriken i Norrköping gjordes. Vi gör för hållbara produkter (då köper inga nya). Men så fungerar Kapitalismen med idioten Donald (Duck) Trump som försvarare av rätten till att lura andra till sig en egen förmögenhet (egoismen flödar och hatet flödar).

Egoismen och stölder gör att jag vet var det kommer ifrån.
__________________
Senast redigerad av girlsinmydream 2017-11-18 kl. 20:44.
Citera
2017-11-18, 20:33
  #5
Medlem
Kåta kvinnor är de nästa helt klart, de som kommer och inte låter sig utnyttjas.
Citera
2017-11-18, 21:03
  #6
Medlem
girlsinmydreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Kåta kvinnor är de nästa helt klart, de som kommer och inte låter sig utnyttjas.
Jag skulle bli kåt av att knulla mig till ett jobb även om den kvinnliga chefen bara vore halvt ful och inte äcklig.
Citera
2017-11-18, 21:33
  #7
Avstängd
Kontakt112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av girlsinmydream
Ja, går man med på att bli sexuellt trakasserad och inte anmäler detta så är man en hora, att gråta 10 år efteråt är skandal.

Jag vill också försvara Martin Timell. Är han en våldtäktsman som ska förlora sitt jobb p.g.a. ett fittstim som anklagar honom.

Av massmedia och fittstimmen dömd för fysiska brott utan domstolsbeslut, liksom jag också blivit.

Jag kan tänka mig att gå till Europadomstolen med mig, min advokat och Martin Timell m.fl. för att beveka åsikter som leder till förtryck.
Självklart inte. Martin har inte gjort något fel.
Citera
2017-11-18, 21:47
  #8
Medlem
WheelofFortunes avatar
Vad fan läste jag precis? Pedofili är inte OK och nej, det är inte ett "feministiskt förtryck"...
Citera
2017-11-18, 21:49
  #9
Medlem
girlsinmydreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontakt112
Självklart inte. Martin har inte gjort något fel.
Han har blivit dömd utan domstol, utan enbart av förtal. Så ska inte ett vetenskapligt samhälle fungera. Men alla ledare drivs av egoism och dumhet och inte av vetenskap eller kärlek till din nästa.

Jag har blivit hatad på ovetenskapliga grunder. Jag har bara kärlek att ge.

Men dumsnutens ofantliga dumheter kommer att anmälas till FN och Europadomstolen för grova brott mot mänskligheten. Dessutom kommer jag att knulla min kukmun, jag menar kommun, då dem är det äckligaste horor jag någonsin sett. Jag kan skriva en bok om hur incest kommunen fungerar där alla slickar röv.
__________________
Senast redigerad av girlsinmydream 2017-11-18 kl. 21:59.
Citera
2017-11-18, 22:12
  #10
Medlem
girlsinmydreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
OP är en sexuellt skadad person som får utlopp på detta sättet.
Nä jag vill bara visa hur dumma idioter ni är. Att Hitler övertygade en majoritet tyder på att ni idioter inte lärt er något alls. Jag hatar inte människan, jag hatar falsk tro och falskt agerande.

PS! Jag är medlem av föreningen för Vetenskap och Folkbildning VOF.se men jag agerar här utan dess stöd, jag är bara en upplyst människa som råkar förstå Einstein och varför jag förstår hur universum expanderar och kommer att äta upp sig mot svarta hål.

Men vi snackar om fittstim nu....
Citera
2017-11-18, 22:38
  #11
Medlem
-Andreas-s avatar
Jodå så att.. ja.. host.. så är det me att..
*pinsam tystnad*
Citera
2017-11-18, 22:45
  #12
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av girlsinmydream
Nä jag vill bara visa hur dumma idioter ni är. Att Hitler övertygade en majoritet tyder på att ni idioter inte lärt er något alls. Jag hatar inte människan, jag hatar falsk tro och falskt agerande.

PS! Jag är medlem av föreningen för Vetenskap och Folkbildning VOF.se men jag agerar här utan dess stöd, jag är bara en upplyst människa som råkar förstå Einstein och varför jag förstår hur universum expanderar och kommer att äta upp sig mot svarta hål.

Men vi snackar om fittstim nu....
Ursäkta.
OP är mentalt skadad.

(Skönt "får-tal" du drar också, men kan tycka att du borde få in "Jag har öppna ögon medans era är stängda" eller nåt liknande. Du kan ju inte bara propagera för att du är upplyst, du måste också trycka på att ALLA andra som inte på något sätt står på din sida bara är får fast i mörkret.)
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback