Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-12-13, 16:34
  #25
Medlem
Shemols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lamb2012
Tack för allas svar. Jag var dum och backade för att jag var rädd att bli utnyttjad så jag pratade med min dejt och han sa att jag inte behöver vara orolig utan att han gillar mig. Men pga vi båda lever rätt upptagna liv så ska vi gå sakta fram och se vart det leder. Jag gillar att han aldrig anspelar på sex när vi inte ses. Då är han istället öppen och pratar om sitt liv, problem och glädje och frågar även ofta hur jag mår och så. Det känns bra än så länge samtidigt som jag fortfarande är livrädd för att bli lurad men jag antar att jag måste face the fear lite grann

Någon skrev att jag måste vara lite kul/smart utanför sängen också. Några tips förutom att vara sig själv såklart? Gillar killar roliga tjejer?

Tycker du ska sluta lägga makten hos männen. Om de vill ha dig mer än sex, om de ser dig som mer än tuttar och hål? Ta kontroll istället....börjar killen prata massa sex hela tiden. Säg att det inte intresserar dig att snacka om sex HELA tiden. Du har en hjärna som även behöver stimuleras.
Välj DU bort de som endast pratar om sex och behandlar dig så. Varför stannar du tills de tappar intresse? HÖJ DINA KRAV KVINNA!!!

Ge dem inte sex varje gång de vill ha det, byt ämne när de börjar tjöta för mycket om sex. Ta avstånd, visa att du inte gillar det.

Nu vet jag inte om du är en person som klagar på hur folk är emot en, men å andra sidan säger du aldrig nej heller. Du hatar att de endast pratar sex, men när de väl börjar prata sex så vill du göra killen nöjd och går med på det.

Sen behöver du kanske inte suga en kille för mycket heller. Klart att om man träffar nån som är jätte duktig på oralsex så vill man det ofta och det kanske tar över till en början. Dra ner på sugandet och koncentrera dig på annat tillsammans än att ligga så fort ni ses eller pratar.
Ta kontroll! Ingen förutom du själv bestämmer hur nån tilltalar eller behandlar dig. Gäller bara att vara stark nog att dra eller säga ifrån.
Citera
2017-12-13, 17:55
  #26
Medlem
Nej det är väl snarare så att du har en personlighet som inte är lämpad för killarnas personlighet du träffat. Du har haft en del sexpartners antar jag. Killar märker av det ganska snabbt och du får tyvärr en stämpel att du inte duger åt förhållande. Du är ett hål

Leta vidare, var noga och försök att dölja din sexuella historia. Verka oskuldsfull.
Citera
2017-12-13, 18:18
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine
Nej det är väl snarare så att du har en personlighet som inte är lämpad för killarnas personlighet du träffat. Du har haft en del sexpartners antar jag. Killar märker av det ganska snabbt och du får tyvärr en stämpel att du inte duger åt förhållande. Du är ett hål

Leta vidare, var noga och försök att dölja din sexuella historia. Verka oskuldsfull.

Så här kan det nog vara. Drar paralleller till en egen upplevelse. Var ung takskottare i sthlm när jag ser en så sjukt vacker och sexig tjej som klär sig minst sagt utmanande.

Hon märkte hur jag inte kunde låta bli att titta på henne och bara log mot mig med ett jätte leende. Hon var ju ute efter uppmärksamheten och bekräftelsen. Men jag hade troligen inte haft någon chans på henne men även om jag haft så skulle jag inte vilja ha henne som flickvän pga hur hon klädde sig.

Hon kanske inte låg runt osv men det är ju signalerna jag får av klädvalet. Sedan så vill jag inte ha en flickvän som är så utmanande.
Citera
2017-12-25, 20:13
  #28
Medlem
Oh yes. Du får vad du utstrålar, vem vill anställa en lågstadielärarinna som ser ut som en porrskådis ^^ Du måste utstråla det du vill ha, och ytan är förgänglig och inget man kan leva ett liv på
Citera
2017-12-30, 13:09
  #29
Medlem
JustHates avatar
Du är en extremt omogen kvinna som höjer dig själv till skyarna.
NEJ du är inte för sexig och för bra i sängen, Kollar man dina tidigare trådar är dom högst märkliga, du skriver att kontona du postar ifrån är lånade för att "säkra" dina idiot inlägg!

Seriöst,kolla bara tråden när du skriver:
"Jag såg ett klipp på youtube som min bror tittade på, jag är kär i den killen och vill ha honom fast han inte vet att jag existerar"


Och när du påstår att du är en blandning av Charlize Theron & Madde så säger det ganska mycket om dig som person eftersom du måste framhäva dig i precis allt du skriver.
Förmodligen är du bara omogen och ung, för ingen normal kvinna blir kär i en kille dom sett på youtube!!!!!!!!!!!
Citera
2017-12-30, 13:45
  #30
Medlem
CompressorVanes avatar
Ja det kan du. Ser du alldeles för bra ut så kan du skrämma killarna.
De vet att de aldrig får behålla dig och att du kommer ständigt söka bekräftelse...
Det är lätt i vart fall att tro det.
Som män kan de gå och oroa sig mer eller mindre när det roliga tar slut,
för det kommer det ju att göra.

Alla brudar är ju långt ifrån att man fullkomligt fontänsprutar i mängder och man bara vill ha mer.
Har haft ett par som varit så, men det är långt mellan man hamnar i säng med en sådan
nu för tiden.
Och det blir sällan långvarigt...
Citera
2017-12-30, 16:18
  #31
Medlem
Katzyns avatar
Du kan inte ha en romantisk/sexuell relation med en yngre man och förvänta dig att sex inte ska vara viktigt eller intressant för honom i relationen. De allra flesta normala män, i synnerhet yngre, tänker på sex och att knulla mycket och blir glada av att få göra det. Vilket förstås inte betyder att du måste gå med på mer sex än du vill ha eller att du inte kan ställa krav på att ni ska göra andra saker än ligga i sängen när ni umgås. Blir han mycket tjatig kan du också be honom att hålla sina sextankar för sig själv oftare. Men den uppdelning du verkar vilja göra mellan att en kille är kär i dig och verkligen bryr sig om dig, och att han vill knulla med dig nästan hela tiden, den kan du bara inte göra, det funkar inte så.

Och nej, det är inte för att du är så jävla snygg och sexig och suger kuk så bra. En kille som är kär i en ful, fet eller tafatt tjej vill antagligen knulla med henne typ hela tiden iaf. Det enda som kan sätta käppar i hjulet för det är väl om hon är riktigt dålig i sängen, men då lär grabben på sikt tappa intresset för relationen öht. Män gillar sex och i synnerhet med en tjej de verkligen tycker om. Du får nog leva med det, eller leva utan man.
Citera
2018-01-02, 08:57
  #32
Avstängd
Det kan vara knepigt att ha ett seriöst förhållande med nån som har ett barn.
Det brukar oftast inte hålla. Ser du väldigt bra ut så blir ju oddsen ännu lägre
till att det ska hålla. Men sex däremot, why not
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback