Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-18, 11:07
  #13
Medlem
Haid-D-Salaamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skadad85
12 miljoner är ju en svensk medellivsinkoms

Så två livsinkomster på ett bräde är ju inte fy skam
Oj det visste inte jag. Stackars medelsvenskar.
Citera
2017-11-19, 22:56
  #14
Medlem
Imirons avatar
Jag hade sålt mit stjärt för avsevärt mycket mindre än det som krävs för ekonomiskt oberoende. Hade jag bara fått tillräckligt med deg för att leva gott några år så jag kan ta examen och söka jobb i lugn och ro så kan jag offra en halvtimme av lite obehag. Jag är ju ifs inte oskuld, men min anal är.

Förstår inte riktigt grejen dock. Jag hade för första gången sex med en oskuld i helgen. Det var ruskigt kasst. Ifs inte bara hennes fel, jag var packad och hade en del potensproblem, men alltså, hennes insats hjälpte ju inte till direkt.

Oh well, en del har väl en thing för det där.
Citera
2017-12-04, 11:30
  #15
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Jag hade sålt mit stjärt för avsevärt mycket mindre än det som krävs för ekonomiskt oberoende. Hade jag bara fått tillräckligt med deg för att leva gott några år så jag kan ta examen och söka jobb i lugn och ro så kan jag offra en halvtimme av lite obehag. Jag är ju ifs inte oskuld, men min anal är.

Förstår inte riktigt grejen dock. Jag hade för första gången sex med en oskuld i helgen. Det var ruskigt kasst. Ifs inte bara hennes fel, jag var packad och hade en del potensproblem, men alltså, hennes insats hjälpte ju inte till direkt.

Oh well, en del har väl en thing för det där.

Många som tänder på just oskulder vill se en stark reaktion, gärna rädsla och smärta. Jag håller med om att det inte är nåt positivt med oerfarna tjejer, förutom att de antagligen har längtat länge och kommer bli en stund de kommer minnas hela livet så det ger ju en guldkant så sett.
Citera
2017-12-04, 12:09
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Många som tänder på just oskulder vill se en stark reaktion, gärna rädsla och smärta. Jag håller med om att det inte är nåt positivt med oerfarna tjejer, förutom att de antagligen har längtat länge och kommer bli en stund de kommer minnas hela livet så det ger ju en guldkant så sett.
Sen går han ju också igång extra mycket på vetskapen om att han har betalat en riktig förmögenhet för upplevelsen. Han hade givetvis kunnat få en snygg blond oskuld för en bråkdel av det där priset, men då hade det inte känts lika speciellt.
Citera
2017-12-04, 12:12
  #17
Medlem
InflatableBoppos avatar
Om en svensk tjej gör en liknande överenskommelse hur ser det ut med skatt, hur mycket får hon behålla?
Citera
2017-12-05, 06:15
  #18
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InflatableBoppo
Om en svensk tjej gör en liknande överenskommelse hur ser det ut med skatt, hur mycket får hon behålla?

Runt hälften, fast om det är stora summor kan man registrera ett AB eller gå till ett faktureringsbolag och få ner skatten till 28% plus personlig beskattning sedan när man tar ut vinsten, som beror på hur mycket man tjänar i övrigt.

De flesta väljer väl att inte skatta utan att köra olagligt, eftersom det i Sverige är kriminellt att utöva fetischen att ha sex mot betalning, åtminstone för köparen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback