Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-19, 19:37
  #157
Medlem
Ewrus avatar
Där kom 4-0, dubblering av säsongens målskörd, och hattrick av Kruse!
2017-11-19, 19:37
  #158
Medlem
cyberkalles avatar
Jösses
2017-11-19, 19:39
  #159
Medlem
Grus-Kalles avatar
Kruse är King! Hob i scho gsagt...
2017-11-19, 19:40
  #160
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ewru
Där kom 4-0, dubblering av säsongens målskörd, och hattrick av Kruse!
Ni gjorde väl ett förra matchen, så under Nouri blev det bara 3 st på 10 matcher? Makalöst uselt.
2017-11-19, 19:42
  #161
Medlem
Ewrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Ni gjorde väl ett förra matchen, så under Nouri blev det bara 3 st på 10 matcher? Makalöst uselt.
Stämmer tyvärr....
2017-11-19, 19:52
  #162
Medlem
Grus-Kalles avatar
Med dagens match i färskt minne, så skulle jag tänka efter två gånger om jag var FCB. Kruse och Wagner är två striker, skulle förmodligen fundera över Mario Gomez för samma position, men han är ändå känd av alla i FCB. Pizarros comeback i FCB som inhoppare var en succé, om någon nu glömt det.

Wagner är en svår typ, som kan kosta sitt lag frisparkar i farligt läge eller röda kort. Kruse är en typ som Heynckes är mästare på att hantera, sannolikt en hel del smartare än Wagner, som verkar rätt ointelligent i jämförelse.

Jag hoppas verkligen att FCB funderar ett par gånger och till slut köper Max Kruse. Allt han behöver i tillägg är ännu bättre spelare omkring sig.

Respekt till Werder för dagens fina match.

Edit: Kruse har dessutom visat att han är beredd att starta om sin karriär i ett "sämre" lag och gör det med den äran. Edit 2: Från Gladbach uppåt till ett satsande VfL och därefter ett steg tillbaka till Werder, det är rätt inställning. Tråkigt om Werder förlorar honom, men 10 MEUR är också pengar.
__________________
Senast redigerad av Grus-Kalle 2017-11-19 kl. 19:59.
2017-11-19, 19:58
  #163
Medlem
Ewrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Kalle
Med dagens match i färskt minne, så skulle jag tänka efter två gånger om jag var FCB. Kruse och Wagner är två striker, skulle förmodligen fundera över Mario Gomez för samma position, men han är ändå känd av alla i FCB. Pizarros comeback i FCB som inhoppare var en succé, om någon nu glömt det.

Wagner är en svår typ, som kan kosta sitt lag frisparkar i farligt läge eller röda kort. Kruse är en typ som Heynckes är mästare på att hantera, sannolikt en hel del smartare än Wagner, som verkar rätt ointelligent i jämförelse.

Jag hoppas verkligen att FCB funderar ett par gånger och till slut köper Max Kruse. Allt han behöver i tillägg är ännu bättre spelare omkring sig.

Respekt till Werder för dagens fina match.

Edit: Kruse har dessutom visat att han är beredd att starta om sin karriär i ett "sämre" lag och gör det med den äran.
Kruse är ju dock lite speciell utanför planen... Kommer han fungera i Bayern? Bättre låta Kruse stanna i Bremen. Mycket bättre för Bremen!
2017-11-19, 20:01
  #164
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ewru
Kruse är ju dock lite speciell utanför planen... Kommer han fungera i Bayern? Bättre låta Kruse stanna i Bremen. Mycket bättre för Bremen!

Absolut, han är mer värdefull för Werder än för Bayern, men jag tror att Heynckes gör honom till en bra Bayern-spelare. Och jag tror inte att Wagner är rätt spelare för FCB.
2017-11-19, 20:03
  #165
Medlem
Ewrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Kalle
Absolut, han är mer värdefull för Werder än för Bayern, men jag tror att Heynckes gör honom till en bra Bayern-spelare. Och jag tror inte att Wagner är rätt spelare för FCB.
Bra lär han säkert göra från sig, om han inte tröttnar på bänken och spelar poker istället....
2017-11-19, 20:12
  #166
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ewru
Bra lär han säkert göra från sig, om han inte tröttnar på bänken och spelar poker istället....

Han kan säkert vara skillnaden för Werder i år, jag tänkte mer på att FCB behöver en smart spelare som gör vad tränaren säger och ingen gris som när som helst kan bli utvisad för skitsaker. Vi får se...

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback