Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-17, 13:08
  #1
Medlem
cirkusregeringuss avatar
När jag läser flashback från mobilen så har jag märkt att flashbackmenyn, där man ser sina aviseringar och PMs m.m., överlappas av min webbläsare där jag skriver in webbadresser alltså. Jag kan zooma ut så försvinner det här lilla ögonsåret, men sen kommer det tillbaka så fort jag klickar mig in på en ny tråd o.s.v..

Bild på det jag menar.

Det är ingen stor grej, men det är irriterande att hela tiden behöva ändra det här (lite av en perfektionist, allt ska vara snyggt och linjerat rätt). Om något är värt att göras, så är det värt att göras rätt tänker jag.

Jag skriver från en android honor huawei, kan ju vara så att jag är ett undantag, men det uppstår inget problem om jag går in på Aftonbladet eller annan valfri hemsida.

Med vänlig hälsning

cirkusregeringus
Citera
2017-11-18, 08:11
  #2
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cirkusregeringus
När jag läser flashback från mobilen så har jag märkt att flashbackmenyn, där man ser sina aviseringar och PMs m.m., överlappas av min webbläsare där jag skriver in webbadresser alltså. Jag kan zooma ut så försvinner det här lilla ögonsåret, men sen kommer det tillbaka så fort jag klickar mig in på en ny tråd o.s.v..

Bild på det jag menar.

Det är ingen stor grej, men det är irriterande att hela tiden behöva ändra det här (lite av en perfektionist, allt ska vara snyggt och linjerat rätt). Om något är värt att göras, så är det värt att göras rätt tänker jag.

Jag skriver från en android honor huawei, kan ju vara så att jag är ett undantag, men det uppstår inget problem om jag går in på Aftonbladet eller annan valfri hemsida.

Med vänlig hälsning

cirkusregeringus

Hur ser det ut i andra webläsare på samma plattform?
Citera
2017-11-20, 08:50
  #3
Medlem
cirkusregeringuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Hur ser det ut i andra webläsare på samma plattform?

Det verkar inte bli någon skillnad, laddade ner microsoft explorer edge och fick samma fel.

Bild
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback