Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-04-29, 16:45
  #49
Medlem
Någon som kan bekräfta att en av dömda männens fru är aktiv i företaget B**d**r, en frisörsalong i Malmö vid Davidshall??!
Männen ska även ha börjat etablera sig inom däckbranschen i Skåne...vilket företag handlar det om? Vet någon?
Citera
2018-05-08, 11:19
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snakeisback
Någon som kan bekräfta att en av dömda männens fru är aktiv i företaget B**d**r, en frisörsalong i Malmö vid Davidshall??!
Männen ska även ha börjat etablera sig inom däckbranschen i Skåne...vilket företag handlar det om? Vet någon?

Ok, ska se om jag fattat detta rätt.

Din släkting dör i en överdos och du hatar fentanylförsäljare.
TheSmack läggs ner så inget mer fentanyl kan säljas, de ändrar inriktning och börjar sälja däck istället?
Det betyder ju att det inte säljs någon mer fentanyl, och nu är du arg för att de öppnat en däckfirma?

Sen vad har TheSmack´s fru med detta att göra? Han hon sålt fentanyl? Du skriver att det är en frisörsalong, sålde de fentayl från salongen?
Känns som du redan vet svaret på frågan eftersom vi sett dina tidigare inägg om ägaren och hans familjeförhållande.

Jag bor inne i Vellinge så jag vet vad som hänt och vilka som är inblandade.
Intressant att du riktar ditt hat mot en webbshop och inte mot personen som din släkting fick tabletterna av.
Citera
2018-05-11, 17:44
  #51
Medlem
Nej, du har fortfarande inte förstått. Självklart anser jag inte att det är ok att sälja Fentanyl.

Fallet är intressant, då så många dödsfall kunnat kopplas till personerna som tillverkat/sålt sina produkter via nätet och vad jag förstått nu fortsätter försäljningen av deras Rc-droger via sidan Nosedose??

Om man har barn i sin bekantskapskrets är det självklart väsentligt att veta vilka personer man bör undvika och hur de bedriver sina verksamheter.
Jag hoppas verkligen lagstiftningen sätter stopp för all typ av försäljning av ovanstående preparat. Det finns ju ytterligare ett par fall som är under utredning.

Men, nej jag vet inte vad som stämmer därav min fråga då det endast kommit upp ryktesvägen.
Du verkar faktiskt veta betydligt mer än jag, då. Har det funnits ytterligare dokumenterade försäljare i direkt anslutning till sidan/sidorna?
Citera
2018-11-07, 10:45
  #52
Medlem
sylvaticums avatar
Martin norneus heter entreprenören som vill(e) tjäna pengar på livsfarliga droger.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback