Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-19, 15:57
  #13
Medlem
record-collectors avatar
Som man är man född till att få skägg när man kommer upp i tonåren. Nog inget att göra år saken. Vill man inte raka sig så kan man istället låta skägget växa. Inte så mycket att välja på.

Här är en man som låtit det växa: BILD
Citera
2020-02-11, 13:47
  #14
Medlem
Forkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av record-collector
Som man är man född till att få skägg när man kommer upp i tonåren. Nog inget att göra år saken. Vill man inte raka sig så kan man istället låta skägget växa. Inte så mycket att välja på.

Här är en man som låtit det växa: BILD

Varför skulle det inte finnas ett sätt att permanent eller för den närmaste framtiden bli av med skäggväxten när ny teknologi ständigt kommer för att kvinnor ska bli av med kropps- och ansiktshår? Varför ska vi som män finna oss i att stå och skala av skiten dag efter dag? Vill fan inte ha helskägg och manbun som en fikus. Män ska bara raka sig då? Vansinne. Låt oss uppfinna något som tar oss tillbaka till tiden där man duschade och sprang ut i världen. Inte spenderade 5+ minuter i badrummet som en jävla kvinna
Citera
2020-02-11, 14:05
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorEbba
Man.

En fråga hur du rakar dig idag?
Själv har jag märkt att använder man hyvel blir rakningen lite djupare: Så kör jag elektrisk rakapparat får jag raka mig varje eller åt minnstonne varannan dag för att inte se för bedrövlig ut.
Kör jag mekanisk hyvel och varmvatten räcker det oftast 2 ggr i veckan, kan till och med klara mig 1 hel vecka men då brukar jag få en del pikar från frugan.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback