Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-16, 22:07
  #1
Medlem
KlassadSomRacists avatar
Jag undrar vad som egentligen definierar manlighet och kvinnlighet? Är manlighet stora muskler och lång eller tvärtom? Vad är manlighet och kvinnlighet för er för själv vet jag inte riktigt. man vet om stereotyperna om att killar ska gilla motorer och flickor ska leka med barbies eller sitter det bara i uppfostran.

Har också gått och tänk nu lite på senaste tiden om det finns tydliga manliga egenskaper och kvinnliga och varför vi blir som vi blir.
Vill gärna höra vad ni tror och hur media påverkar stereotyperna.
Citera
2017-11-16, 22:43
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlassadSomRacist
Jag undrar vad som egentligen definierar manlighet och kvinnlighet? Är manlighet stora muskler och lång eller tvärtom? Vad är manlighet och kvinnlighet för er för själv vet jag inte riktigt. man vet om stereotyperna om att killar ska gilla motorer och flickor ska leka med barbies eller sitter det bara i uppfostran.

Har också gått och tänk nu lite på senaste tiden om det finns tydliga manliga egenskaper och kvinnliga och varför vi blir som vi blir.
Vill gärna höra vad ni tror och hur media påverkar stereotyperna.
Manlighet har inte med längd och vikt att göra även om det hjälper, det är en fråga om attityd.
Citera
2017-11-16, 22:53
  #3
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlassadSomRacist
Jag undrar vad som egentligen definierar manlighet och kvinnlighet?...

Jag tror på enkelhet i sådana här frågor, så man ska inte krångla till vare sig piss eller skit, eller karlar eller fruntimmer.

Manligt = En kuk som dinglar mellan bena !

Kvinnligt = En fitta som fuktar mellan bena !
------
Hoppas det här klargjorde denna svårlösta fråga, och lycka till därute i könsdjungeln.
Citera
2017-11-16, 22:53
  #4
Medlem
Det är manligt att befrukta en kvinna.
Citera
2017-11-17, 08:33
  #5
Avstängd
Mertillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlassadSomRacist
Jag undrar vad som egentligen definierar manlighet och kvinnlighet? Är manlighet stora muskler och lång eller tvärtom? Vad är manlighet och kvinnlighet för er för själv vet jag inte riktigt. man vet om stereotyperna om att killar ska gilla motorer och flickor ska leka med barbies eller sitter det bara i uppfostran.

Har också gått och tänk nu lite på senaste tiden om det finns tydliga manliga egenskaper och kvinnliga och varför vi blir som vi blir.
Vill gärna höra vad ni tror och hur media påverkar stereotyperna.

En kvinna är ofta nätt samtidigt som en kort man aldrig är nätt. Han var det före puberteten men inte efter så hormoner är vad som skiljer det manliga och kvinnliga åt. Inte ett dumt svar om jag får säga det själv. Stora kvinnor är aldrig manliga. Det sitter inte i storleken. Det är väl samma sak där, det beror på hormonerna.

Massmedia kan fara åt helvete. Man ska bojkotta skiten, alltfler gör det, och därmed inte påverkas av den.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback