Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-16, 19:46
  #1
Medlem
xtantspice000s avatar
Hej. Jag har nyligen kollat vilka ställen som har laglig prostitution (rookie här) och Tyskland verkar vara det som är närmast och har störst utbud.
Det jag söker tyvärr är trekant och eventuellt reverse gangbang. Jag har ganska svårt att finna det i beskrivningarna av vad tjejerna gör på diverse sajter.
Är det så enkelt att man frågar om just det och att de tar dit tjejer som går med på det eller är det mer komplicerat? Tänker givetvis gå till ett brothel då jag bara tänkte åka ner över en helg möjligen.
Mvh Rätt ung kille som ska utforska
Citera
2017-11-16, 20:06
  #2
Medlem
tokjavels avatar
Åk till någon FKK.
Vad är reverse gangbang?
Citera
2017-11-16, 20:15
  #3
Medlem
Hej. Jag hade valt Gdansk/Gdynia i Polen. Ca: 300-500:- för en timme med en het brud. www.odloty.pl. Finns även klubbar.
Citera
2017-11-16, 20:57
  #4
Medlem
Antexs avatar
Nu berättar du inte vart du ska åka. Men som sagts tidigare, FKK eller saunaclub kan vara bra för en nybörjare. Där kan du hänga runt och prata med tjejerna innan ni bestämmer vad och hur.
Läs lite i trådarna här med varningar först.

På vanliga bordeller är det bara att fråga. Dom ordnar ihop tjejer men kan vara svårare för dig att styra upp.
Citera
2017-11-16, 21:20
  #5
Medlem
xtantspice000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Nu berättar du inte vart du ska åka. Men som sagts tidigare, FKK eller saunaclub kan vara bra för en nybörjare. Där kan du hänga runt och prata med tjejerna innan ni bestämmer vad och hur.
Läs lite i trådarna här med varningar först.

På vanliga bordeller är det bara att fråga. Dom ordnar ihop tjejer men kan vara svårare för dig att styra upp.

Varför är det svårare att styra upp på bordeller om dom ordnar ihop tjejerna? Verkar lättare enligt mig
Citera
2017-11-16, 21:21
  #6
Medlem
xtantspice000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokjavel
Åk till någon FKK.
Vad är reverse gangbang?

Reverse gangbang är när killen är i centrum och att det är massa tjejer som ligger med honom tillsammans. Med andra ord ett "omvänt gangbang"
Citera
2017-11-16, 21:36
  #7
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtantspice000
Varför är det svårare att styra upp på bordeller om dom ordnar ihop tjejerna? Verkar lättare enligt mig

Kan vara så att du inte kan välja från lika stort utbud och snacka ihop dig med tjejerna först och att du måste bestämma vad som ska göras innan action startar. Mindre problem om man talar flytande tyska dock.

Men jag har inga synpunkter på ditt agerande, det är bara att prova
Citera
2017-11-16, 21:51
  #8
Medlem
xtantspice000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Kan vara så att du inte kan välja från lika stort utbud och snacka ihop dig med tjejerna först och att du måste bestämma vad som ska göras innan action startar. Mindre problem om man talar flytande tyska dock.

Men jag har inga synpunkter på ditt agerande, det är bara att prova

Tyska är inget jag riktigt kan tyvärr. Danke och goten tagen är det jag kan, kommer ju garanterat säga danke efteråt
Hur som helst så är det främst Berlin jag fokuserar på, såg att någon där uppe undrade. Förstått att alexanderplatsen ska ha lite bordeller men det kanske inte är rekommenderat att köra på såpass centrala bordeller? Jag är villig att spendera närmare 10 papp för denna trekant så är inte snål. Och är heller inte ett dyft intresserade av asiater...vilket verkar vara ett jäkla stort intresse i just denna industrin
Vill ha en blond eller brunett med silikon bröst och ett "bimbo" utseende. Inte super lång men heller inte 150.
Citera
2017-11-16, 22:48
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtantspice000
Tyska är inget jag riktigt kan tyvärr. Danke och goten tagen är det jag kan, kommer ju garanterat säga danke efteråt
Hur som helst så är det främst Berlin jag fokuserar på, såg att någon där uppe undrade. Förstått att alexanderplatsen ska ha lite bordeller men det kanske inte är rekommenderat att köra på såpass centrala bordeller? Jag är villig att spendera närmare 10 papp för denna trekant så är inte snål. Och är heller inte ett dyft intresserade av asiater...vilket verkar vara ett jäkla stort intresse i just denna industrin
Vill ha en blond eller brunett med silikon bröst och ett "bimbo" utseende. Inte super lång men heller inte 150.

Ta deg till Frankfurt och sök deg till deras Redlight Destrict finns typ 10-15 trappuppgångar med massa tjejer (20-30 tjejer i vare uppgång). Kostar 30-50 E for en session på 20 min. Kan ju hyra alla tjejer i hela trappuppgången för dom pengarna Skämtar lite eller kanske inte

Hade nog som några tidigare has sagt valt att besöka en FKK där det finns 20-100 tjejer som du har möjlighet och sitta ned och snakka med och avtals med hur du vill ha det. FKK finnes utspridda över hela Tyskland.Hamburg, Düsseldorf, Frankfurt Berlin. Finns massa bra trådar här.
Citera
2017-11-17, 00:18
  #10
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtantspice000
Tyska är inget jag riktigt kan tyvärr. Danke och goten tagen är det jag kan, kommer ju garanterat säga danke efteråt
Hur som helst så är det främst Berlin jag fokuserar på, såg att någon där uppe undrade. Förstått att alexanderplatsen ska ha lite bordeller men det kanske inte är rekommenderat att köra på såpass centrala bordeller? Jag är villig att spendera närmare 10 papp för denna trekant så är inte snål. Och är heller inte ett dyft intresserade av asiater...vilket verkar vara ett jäkla stort intresse i just denna industrin
Vill ha en blond eller brunett med silikon bröst och ett "bimbo" utseende. Inte super lång men heller inte 150.

Åk till Artemis i Berlin och spana i baren en stund. Välj två tjejer som är kompisar och gå upp på rummet med dem för en trekant. Det är gott om bimbos med plastic fantastic på Artemis. Inträde 90 euro. En timme med tjejerna 240 euro. Så det blir 330 euro för en timmes upplevelse. Du får betala mer om tjejerna ska leka med varandra eller om du vill köra analt.
Citera
2017-11-17, 03:51
  #11
Medlem
tokjavels avatar
Släpp tanken på Berlin. Åk till Frankfurt istället. I Frankfurt-området finns det flera stora Fkker, typ Palace, Oase, Sharks. Känns som om det är lättare att styra upp det du är ute efter på en FKK än på en bordell.
Citera
2017-11-17, 09:19
  #12
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Åk till Artemis i Berlin och spana i baren en stund. Välj två tjejer som är kompisar och gå upp på rummet med dem för en trekant. Det är gott om bimbos med plastic fantastic på Artemis. Inträde 90 euro. En timme med tjejerna 240 euro. Så det blir 330 euro för en timmes upplevelse. Du får betala mer om tjejerna ska leka med varandra eller om du vill köra analt.

Klockrent tips enligt önskemålen i Berlin.
Men jag betalar bara 80€ i entré .. eller har dom höjt senaste dagarna?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback