Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-11-18, 11:47
  #25
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Frid broder, frid.

Jag ser det som en 'wildfire' (vafan heter det på Svenska?) som måste till. Ge upp den kampen och fokusera istället på hur vi ska kunna hålla initiativet i en kapitalistisk värld med religösa undertoner. Vi som (förmodat) är klipska män har redan halva jobbet gjort. Vill du plocka poäng kan du gräva ner dig i mötet mellan olika kulturer och kanske göra ett par spänn på detta..
Jag är varken här för pengarna eller demagogeriet, jag observerar bara i en tid när folk blundar så hårt att de får migrän av det.
Citera
2017-11-23, 19:11
  #26
Medlem
Den här appen är så jävla bra. Fy satan va fula brudarna blir när de inte sminkar sig. Nu ser man verkligen vilka som är naturliga skönheter och vilka som är sminkade zombies.


Kul att kvinnor hatar den här appen, även fast den var till för att identifiera trafficing-offer. Då människosmugglare ofta sminkar sina offer för att lättare fösa omkring dem.

Tror den här appen kan ställa till det, om man drar den på tinderbrudar så lär det inte bli många swipes åt höger framöver.

Världen vart just lite mer jämlik, vi män kan ju inte sminka oss till dockor utan att folk börjar undra. Men kvinnor gör det varje dag, de går upp 1 timme tidigare för att ändra hur de ser ut helt och hållet.

Detta betyder slutet på falsk marknadsföring när det kommer till partnerskap. Man behöver inte vänta på att bruden vågar sova utan smink 2-3 månader in i förhållandet, inge mer grisen i säcken!

Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior

Först vill inte kvinnor objektifieras, och när man sedan avobjektifierar kvinnor så är det kvinnoförtryck. Stor humor!

Vad fan är det för ena jävla aliens man knullat genom åren egentligen?
ja du herregud, frågan är varför kvinnor ens har rösträtt.
__________________
Senast redigerad av Det-e-dunder 2017-11-23 kl. 19:14.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback