Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-24, 05:14
  #469
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matteboy
Ingen som egentligen har kollat att AT gick på ledighet för 4 dagar sedan för att hans andra barn ska födas kom kort och därav av är han också ledig från riche. Inte för att jag misskrediterar dektetiverna på Flashback men lite kolla runt på mixmegapools insta, som önska han trevlig ledighet för 4 dagar sedan,och hans så är han väldigt och aktiv på sin egen.

Att han stängt att kommenterna på sin insta tror jag har att göra med att han förmodligen för mycket skrivelser om MT.

Som sagt ingen dektetiv men slänger kanske in lite logik men som sagt idag är alla skyldiga på nätet tills de kan bevisa motsatsen.

Nä hörni, nu hoppar jag i badtunnan! Borg, stora Timell och Soran skulle titta förbi! Ha de heeeej
Jag fattar inte vad du menar med ledigheten där, men hans tajming var nog rätt bra. Jag tror hans föräldraledighet säkert var planerad och att han bara hade tur.

Han hade igång kommentarerna fram till att avsnittet av Veckans Bläcka släpptes. Under hans brors offentliggörande så skrevs det, såvitt jag kunde se, inga kommentarer om honom på hans insta.
Varför jag vet det? För att jag ibland brukar scrolla igenom hans kommentarer för jag hat-fascineras av hur vuxna människor kommenterar på vissa typer av kändisar.
Exempel: Anders lägger upp bild med caption "Ensamlunch på Riche nu, bra Anders." - lyssnare av skräpet Mix Morron Zoo kommenterar "Vem tar bilden då??? *gråt-skratt emoji* *gråt-skratt emoji* *gråt-skratt emoji*"

Nåväl. Som jag har nämnt tidigare, bara för att någonstans inte avfärda hans oskuld helt av någon anledning, han kan ju ha stängt av kommentarerna för att slippa eventuellt falsk ryktesspridning.

..men cynikern i mig säger att det inte är så.
Citera
2017-11-24, 10:05
  #470
Medlem
MusterMarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
2 saker: Det blåser utav bara helvete just nu. Hans bror är redan avrättad i media. Den här tråden kommer ALDRIG att dö. Inte ens när AT själv snortat ihjäl sig på kola kommer den här tråden att dö ut.

Frågor på det?

Citat:
Ursprungligen postat av Banannn
Mums va fräscht och gå där och äta, ja kanske om en kvinna vill bli antastad av Anders!!!! Fräscht att jobba på en restaurang och ha fingrarna på kolleger och gästers könsorgan " mår illa "
Dags att skicka ditt hälsovårds nämnden, han kommer aldrig få återvända dit han och brodern har gjort sitt.
Den här tråden är i princip redan död. Några inlägg om dagen. Det blåser inte ett dugg på Anders längre. Nu blåser det på Arnault, Ohly och Mogert. Ni verkar inte riktigt hänga med. Anders tar pappaledigt nu men är snart tillbaka på Riche/Teatergrillen. Gästerna kräver det. Jennie Hammar kommer nog däremot inte att synas på Riche igen.
Citera
2017-11-24, 19:42
  #471
Medlem
Krickedixans avatar
[quote=frantik|62424829]Jag fattar inte vad du menar med ledigheten där, men hans tajming var nog rätt bra. Jag tror hans föräldraledighet säkert var planerad

Han ska bli pappa därav ledigheten
Barnet verkar ha varit planerat
Citera
2017-11-24, 20:00
  #472
Medlem
Zaedrewss avatar
[quote=Krickedixan|62430513]
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Jag fattar inte vad du menar med ledigheten där, men hans tajming var nog rätt bra. Jag tror hans föräldraledighet säkert var planerad

Han ska bli pappa därav ledigheten
Barnet verkar ha varit planerat

Knappast av att det skulle sammanfalla med MeToo och han kom i skottgluggen. Bara extrem tur må man säga. Då kommer folk inte spekulera om andra orsaker som t.ex magsjuka varför han håller sig undan rampljuset. Har han än mer tur har detta med MeToo då gått över alla gränser och folk är förbannat trötta på det så ingen kommer bry sig när han är tillbaka i etern.
Citera
2017-11-24, 22:55
  #473
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MusterMark
Den här tråden är i princip redan död. Några inlägg om dagen. Det blåser inte ett dugg på Anders längre. Nu blåser det på Arnault, Ohly och Mogert. Ni verkar inte riktigt hänga med. Anders tar pappaledigt nu men är snart tillbaka på Riche/Teatergrillen. Gästerna kräver det. Jennie Hammar kommer nog däremot inte att synas på Riche igen.

Oj vilket önsketänkande. Dream on. Men ett stalltips är nog att börja leta efter ett bytt jobb.
Citera
2017-11-25, 02:17
  #474
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MusterMark
Den här tråden är i princip redan död. Några inlägg om dagen. Det blåser inte ett dugg på Anders längre. Nu blåser det på Arnault, Ohly och Mogert. Ni verkar inte riktigt hänga med. Anders tar pappaledigt nu men är snart tillbaka på Riche/Teatergrillen. Gästerna kräver det. Jennie Hammar kommer nog däremot inte att synas på Riche igen.

Nytt att gäster kan kräva något om vem som ska arbeta.
Nog många många fler än Jennie som undviker Riche / Teatergrillen framförallt kvinnor.
Citera
2017-11-25, 05:32
  #475
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MusterMark
Den här tråden är i princip redan död. Några inlägg om dagen. Det blåser inte ett dugg på Anders längre. Nu blåser det på Arnault, Ohly och Mogert. Ni verkar inte riktigt hänga med. Anders tar pappaledigt nu men är snart tillbaka på Riche/Teatergrillen. Gästerna kräver det. Jennie Hammar kommer nog däremot inte att synas på Riche igen.

Vad lätt det blir att hitta nya söta tjejer i servispersonalen att jobba ihop med snuskgubben AT. En och annan gammal surtant söker sig nog dit för hon inte fått nått på länge men tjejerna som söker sitt första jobb. De vill jobba med AT tror du?
Citera
2017-11-25, 12:16
  #476
Medlem
I gårdagens DN (24/11) finns en kort notis om att AT är avstängd från restaurangen och att ägaren gör en intern utredning. Så det där med pappaledighet kan vi glömma!!. Vad är oddsen på att de låter honom komma tillbaka? ... Jag skulle tro att han är rökt!! .. Riche/Teatergrillen skulle aldrig chansa på att få negativa rubriker. Tiden för AT´s dansande runt i lokalen och vara charmerande värd och dra kvicka buspojks-runk-skämt är förmodligen över. Han har gått över gränsen och vet om det själv. Klassiskt scenario där övertro på sig själv och högmod går före fall .. och sicket fall
Citera
2017-11-25, 12:20
  #477
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RubenSvarte
I gårdagens DN (24/11) finns en kort notis om att AT är avstängd från restaurangen och att ägaren gör en intern utredning. Så det där med pappaledighet kan vi glömma!!. Vad är oddsen på att de låter honom komma tillbaka? ... Jag skulle tro att han är rökt!! .. Riche/Teatergrillen skulle aldrig chansa på att få negativa rubriker. Tiden för AT´s dansande runt i lokalen och vara charmerande värd och dra kvicka buspojks-runk-skämt är förmodligen över. Han har gått över gränsen och vet om det själv. Klassiskt scenario där övertro på sig själv och högmod går före fall .. och sicket fall
Ja, här ser man två kortare artiklar:

https://www.dn.se/sok/?q=krogprofil&...elevance&date=
Citera
2017-11-25, 17:12
  #478
Medlem
Nils Tomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MusterMark
Ni verkar inte riktigt hänga med. Anders tar pappaledigt nu men är snart tillbaka på Riche/Teatergrillen.

Eller inte...

https://www.expressen.se/noje/fler-k...-krogprofilen/
Citera
2017-11-25, 17:26
  #479
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils Tomte
Eller inte...

https://www.expressen.se/noje/fler-k...-krogprofilen/
Litet citat:

Citat:
Jennie Hammar var den första som riktade anklagelser mot krogprofilen.
Nu berättar fler kvinnor om sina erfarenheter.
– Han drog ner byxorna och visade hela sitt kön för mig och några manliga kockar i restaurangköket. Helt oprovocerat, berättar en kvinnlig tidigare anställd.
– Han har tryckt sig mot emot den kvinnliga personalen, tagit deras händer och lagt dem på sitt kön, berättar en annan kvinna.

Citat:
Mycket har ju varit verbalt. Han kan inte säga en mening utan att det innehåller sexuella anspelningar.
Det är ju det enda han och brorsan skämtat om: snoppar och sex.
Citera
2017-11-25, 18:16
  #480
Medlem
Semenomore2s avatar
AT har tagit bort kommentarerna på samtliga bilder nu, de tjugo senaste.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback