Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-15, 21:51
  #1
Medlem
Hej!

Jag skulle vilja registrera mig på sidor där man kan söka lägenhet. Tänkte stad för stad, men såklart inte varje stad som finns. Men finns det någon gräns eller kan jag registrera mig på så många jag vill? Jag tänker att det är bra att samla på sig köpoäng utifall att man senare i livet vill flytta
Citera
2017-11-15, 21:53
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jinchega
Hej!

Jag skulle vilja registrera mig på sidor där man kan söka lägenhet. Tänkte stad för stad, men såklart inte varje stad som finns. Men finns det någon gräns eller kan jag registrera mig på så många jag vill? Jag tänker att det är bra att samla på sig köpoäng utifall att man senare i livet vill flytta
Vad jag vet så finns ingen gräns. Själv så var jag registrerad i tre olika kommuner samtidigt
Citera
2017-11-15, 22:08
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niracave
Vad jag vet så finns ingen gräns. Själv så var jag registrerad i tre olika kommuner samtidigt

Awesome! Tack att du svarade
Citera
2017-11-16, 18:28
  #4
Medlem
IceEyess avatar
Mig veterligen existerar ingen sådan gräns. Jag står i kö i 19 olika städer för tillfället.
Citera
2017-11-18, 06:36
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jinchega
Hej!

Jag skulle vilja registrera mig på sidor där man kan söka lägenhet. Tänkte stad för stad, men såklart inte varje stad som finns. Men finns det någon gräns eller kan jag registrera mig på så många jag vill? Jag tänker att det är bra att samla på sig köpoäng utifall att man senare i livet vill flytta

Nej, ställ dig i alla köer du kan tänka dig. Du får till och med stå i alla köer i samma stad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback