Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-15, 19:32
  #1
Medlem
Castles avatar
Jag har bara haft sex med 6 personer i livet. En av dem fick ofta orgasm vid penetration. Vi kunde ibland få orgasm tillsammans och det var den personen jag haft bäst sex med. Ytterligare en kvinna fick nog ibland orgasm vid penetration tror jag, de övriga inte. Alla har jag kunna ge orgasm med tunga och/eller fingrar. Jag har inte så stor kuk, knappt medel tror jag. De första tjejen som jag kunde ge orgasm lättast var också minst och kortast, sammanträffande? De övriga var lite större/längre. Får säga att det känns bättre att kunne ge orgasm med kuken än med tunga/fingrar. Skulle vara intressant att höra lite mer synpunkter och tankar från er med mer erfarenhet.
__________________
Senast redigerad av Castle 2017-11-15 kl. 20:14.
Citera
2017-11-15, 19:43
  #2
Medlem
Ja, det är svårt att inse att hon helt enkelt inte tänder på dig. Skönt att leva i förnekelse.
Citera
2017-11-15, 20:01
  #3
Medlem
ariananicole99s avatar
jag fårockså endast orgasm av penetration. Det är ju bra de så killen slipper kämpa med fingrarna liksom
__________________
Senast redigerad av ariananicole99 2017-11-15 kl. 20:47.
Citera
2017-11-15, 20:33
  #4
Medlem
ariananicole99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postgrinder1
Ja, det är svårt att inse att hon helt enkelt inte tänder på dig. Skönt att leva i förnekelse.

vadå tänder inte på han? det var ju just det hon gjorde eftersom hon får orgasm av att ha sex med han haha
Citera
2017-11-15, 20:37
  #5
Medlem
weegministers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ariananicole99
jag fårockså endast orgasm av penetration. jag tycker det är bra.

Och vad tycker du om bingolotto för tillfället?
Din kommentar fick mig att tänka på den förvirrade afrikanen haha.
Citera
2017-11-15, 20:47
  #6
Medlem
ariananicole99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weegminister
Och vad tycker du om bingolotto för tillfället?
Din kommentar fick mig att tänka på den förvirrade afrikanen haha.

Fattade inte vad du menade först. Nu asgarvar jag.

Haha jag är väldigt trött idag så ahh
Citera
2017-11-15, 21:04
  #7
Medlem
Castles avatar
Alltså, jag var intresserad att höra vad killar och tjejer tycker om att tjejen får orgasm vid penetration, och inte får orgasm vid penetration (om det också känns ok).
Citera
2017-11-15, 21:23
  #8
Medlem
Mojokiis avatar
De flesta kvinnor kan inte få orgasm av endast penetration tror jag. Jag är en av dem.
Citera
2017-11-15, 21:24
  #9
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castle
Alltså, jag var intresserad att höra vad killar och tjejer tycker om att tjejen får orgasm vid penetration, och inte får orgasm vid penetration (om det också känns ok).
Jag tycker det är bra att tjejen får orgasm vid penetration, och mindre bra om hon inte får orgasm.
Citera
2017-11-15, 21:27
  #10
Medlem
Får definitivt inte orgasm genom enbart penetrering, då måste teknik till så att även klitoris får sin stimulering
Citera
2017-11-15, 21:30
  #11
Medlem
FatPPLrHrdrTkidnaps avatar
Jag tror att det är jävligt få som får orgasm av bara penetration. Klittan ska ha sitt / Penetratören.
Citera
2017-11-16, 13:08
  #12
Avstängd
Tkt-Eagles avatar
Har hört att endast 20% av alla tjejer kan få orgasm via penetration. Enligt min erfarenhet så verkar det stämma rätt bra också.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback