Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-15, 16:58
  #1
Medlem
swedishadmins avatar
Jag har sldrig haft en trekant förut men har fått inbiten flera gånger och har funderat på att testa det men har en liten fråga bara.
Jag vet bsra hur ena killen är i sängen och den andra vet jag inget om.
Om jag nu skulle ångra mig under sexet med ena killen hur skulle han reagera då om jag sket i han och bara körde på med ena ?
Hur kommer det resultera , kan han bli sur då ? För jag vill inte ha sex med någon som det inte känns bra med. Något som varit med om det tidigare att det har hänt ?
Citera
2017-11-15, 17:06
  #2
Medlem
dreggells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedishadmin
Jag har sldrig haft en trekant förut men har fått inbiten flera gånger och har funderat på att testa det men har en liten fråga bara.
Jag vet bsra hur ena killen är i sängen och den andra vet jag inget om.
Om jag nu skulle ångra mig under sexet med ena killen hur skulle han reagera då om jag sket i han och bara körde på med ena ?
Hur kommer det resultera , kan han bli sur då ? För jag vill inte ha sex med någon som det inte känns bra med. Något som varit med om det tidigare att det har hänt ?


Avbryt hellre hela akten. Mycket bättre. Så kan du knulla med killen du är sugen på vid annat tillfälle.
Citera
2017-11-15, 17:12
  #3
Medlem
swedishadmins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dreggell
Avbryt hellre hela akten. Mycket bättre. Så kan du knulla med killen du är sugen på vid annat tillfälle.

Men vad skulle troligen hända om jag inte avbröt akten och bara fortsatte med ena killen ? Vad kan det resultera i ?
Jag har svårt för mig att bara avbryta och säga tyvärr men det kändes inte rätt med dig... så då gör jag hellre bara ett avslut med den killen jag vet är bra i sängen. Men som sagt vill veta hur den andra killen skulle reagera isåfall...
Citera
2017-11-15, 17:16
  #4
Medlem
dreggells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedishadmin
Men vad skulle troligen hända om jag inte avbröt akten och bara fortsatte med ena killen ? Vad kan det resultera i ?
Jag har svårt för mig att bara avbryta och säga tyvärr men det kändes inte rätt med dig... så då gör jag hellre bara ett avslut med den killen jag vet är bra i sängen. Men som sagt vill veta hur den andra killen skulle reagera isåfall...



Han kommer troligtvis bli ledsen. Jag hade då inte blivit glad iallafall.
Citera
2017-11-15, 17:19
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedishadmin
Men vad skulle troligen hända om jag inte avbröt akten och bara fortsatte med ena killen ? Vad kan det resultera i ?
Jag har svårt för mig att bara avbryta och säga tyvärr men det kändes inte rätt med dig... så då gör jag hellre bara ett avslut med den killen jag vet är bra i sängen. Men som sagt vill veta hur den andra killen skulle reagera isåfall...

Tycker du inte själv att din fråga är ganska konstig!? Hur ska andra människor veta hur en vilt främmande person kommer att reagera i en specifik sexakt. Ska du ge dig in i detta bör du kanske prata med båda killarna och i förväg bestämma hur ni ska gör om en obehaglig situation uppkommer. Ingen tycker ju att det är trevligt att bli avspisad mitt under en sexakt. Vänd på det, om det hade gällt dig.
Citera
2017-11-15, 17:24
  #6
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Prata med varandra innan och förklara att du är osäker men vill prova.
Gör klart för killarna att du bestämmer.
Ni kan ju också komma överens att den ena killen får titta på och ev kan bli inbjuden under akten.
Citera
2017-11-15, 17:25
  #7
Medlem
Analretendents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedishadmin
Men vad skulle troligen hända om jag inte avbröt akten och bara fortsatte med ena killen ? Vad kan det resultera i ?
Jag har svårt för mig att bara avbryta och säga tyvärr men det kändes inte rätt med dig... så då gör jag hellre bara ett avslut med den killen jag vet är bra i sängen. Men som sagt vill veta hur den andra killen skulle reagera isåfall...

Han kommer med största sannolikhet bli svartsjuk/sur/arg/ledsen. Om du inte är säker på att du vill köra fullt ut med båda två så ska du nog inte göra det.
Citera
2017-11-15, 17:32
  #8
Medlem
Det är alltså såhär det ser ut när en totalt socialt inkompetent person lyckas få till en trekant. Intressant..
Citera
2017-11-15, 17:34
  #9
Medlem
Drinkycrows avatar
Drick ett par glas vin med dem först. Alla måste ju förstå att du inte kan veta om du vill ligga med nya killen innan du träffat honom. Vill du inte ligga med honom så blir det inget helt enkelt. Sen kan du ringa första killen och be honom komma tillbaka. Att gå till andra rummet och knulla kille 1 medans den nya väntar skulle jag tycka var rätt drygt beteende.

Men ja även om du tycker det är en bra ide initialt kan du ju närsom helst stoppa det och då får de respektera detta.
Citera
2017-11-16, 00:49
  #10
Medlem
swedishadmins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gotwin
Det är alltså såhär det ser ut när en totalt socialt inkompetent person lyckas få till en trekant. Intressant..

Haha jaa det är faktiskt inte bara att tuta och köra jämnt...
Citera
2017-11-16, 00:50
  #11
Medlem
swedishadmins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Drick ett par glas vin med dem först. Alla måste ju förstå att du inte kan veta om du vill ligga med nya killen innan du träffat honom. Vill du inte ligga med honom så blir det inget helt enkelt. Sen kan du ringa första killen och be honom komma tillbaka. Att gå till andra rummet och knulla kille 1 medans den nya väntar skulle jag tycka var rätt drygt beteende.

Men ja även om du tycker det är en bra ide initialt kan du ju närsom helst stoppa det och då får de respektera detta.


Ja det var en bra ide, vill hellst inte såra någon för det är rätt drygt som du säger...
Citera
2017-11-16, 00:51
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedishadmin
Haha jaa det är faktiskt inte bara att tuta och köra jämnt...
Såklart.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback