Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-20, 20:52
  #13
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raggarspinn
Du skriver att din iphone är avaktiverad efter att du har skrivit in fel lösenkod. Avaktiveringen är tidsbegränsad och du kan prova igen när tidsgränsen är nådd. Försök komma på vad du hade för lösenkod och gör ett nytt försök efter att din iphone är aktiverad igen.

efter 10 försök är det kört om telefonen inte var aktiverad i itunes. jag hade inte den aktiverad i itunes. Så nu ligger den på en Apple-verkstad och dom ska göra så telefonen raderas och blir fabriksåterställd. Det går alltså inte efter 10 försök vänta och så dyker nya försök upp.

Faktiskt menar jag lösenkoden försvann när jag uppdaterade till ios11 men det menar Apple inte är möjligt.
Citera
2017-11-22, 23:13
  #14
Medlem
Hegamons avatar
Nu fick jag tillbaka den. Nu är det en emailadress jag ska skriva in för att få mobilen att låsa upp. Som börjar på I. Jag vet inte vilken emailadress det ska stå där.
Citera
2017-11-23, 01:04
  #15
Medlem
WilYawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Nu fick jag tillbaka den. Nu är det en emailadress jag ska skriva in för att få mobilen att låsa upp. Som börjar på I. Jag vet inte vilken emailadress det ska stå där.
Det är den adress som är ditt Apple Id som du använder på t.ex Appstore.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback