Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-14, 20:34
  #1
Medlem
Hej!

Min bil har blivit påkörd nån gång under helgen och nu har mitt försäkringsbolag skickat mig en lista på vilka verkstäder dom har avtal med i Trollhättan. Problemet är bara att jag inte har en aning om vilken jag ska välja eftersom min vanliga verkstad inte finns med på listan.

Det här är dom jag kan välja mellan:

-Auto 4stad AB
-Bil & Kaross i Fyrstad AB
-Hedin Göteborg Bil AB, Trollhättan
-Lindströms Bil AB
-Toveks Bil AB
-Trollhättans Skadecenter AB


Är det nån som kan hjälpa mig att välja nån bra? Har hört väldigt blandat om dom flesta.
__________________
Senast redigerad av Glennizh 2017-11-14 kl. 20:42.
Citera
2017-11-14, 21:50
  #2
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glennizh
Hej!

Min bil har blivit påkörd nån gång under helgen och nu har mitt försäkringsbolag skickat mig en lista på vilka verkstäder dom har avtal med i Trollhättan. Problemet är bara att jag inte har en aning om vilken jag ska välja eftersom min vanliga verkstad inte finns med på listan.

Det här är dom jag kan välja mellan:

-Auto 4stad AB
-Bil & Kaross i Fyrstad AB
-Hedin Göteborg Bil AB, Trollhättan
-Lindströms Bil AB
-Toveks Bil AB
-Trollhättans Skadecenter AB

Vad är det för bil det handlar om? Årsmodell?


Är det nån som kan hjälpa mig att välja nån bra? Har hört väldigt blandat om dom flesta.

Ange gärna bilmärke och årsmodell, så får du bättre svar
Citera
2017-11-14, 21:54
  #3
Medlem
Provocative2.0s avatar
Hedin är väl en märkesverkstad?
Har du deras märke så är det dit du ska. Antagligen gör de inte jobbet själva utan skickar det till en berkstad de har avtal med, vilket i sin tur borgar för ett bra arbete.
Citera
2017-11-15, 05:49
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Ange gärna bilmärke och årsmodell, så får du bättre svar

Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Hedin är väl en märkesverkstad?
Har du deras märke så är det dit du ska. Antagligen gör de inte jobbet själva utan skickar det till en berkstad de har avtal med, vilket i sin tur borgar för ett bra arbete.


Ja det tänkte jag inte på. Jag har en Saab 9-3 -06
Citera
2017-11-15, 06:06
  #5
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glennizh
Hej!

Min bil har blivit påkörd nån gång under helgen och nu har mitt försäkringsbolag skickat mig en lista på vilka verkstäder dom har avtal med i Trollhättan. Problemet är bara att jag inte har en aning om vilken jag ska välja eftersom min vanliga verkstad inte finns med på listan.

Det här är dom jag kan välja mellan:

-Auto 4stad AB
-Bil & Kaross i Fyrstad AB
-Hedin Göteborg Bil AB, Trollhättan
-Lindströms Bil AB
-Toveks Bil AB
-Trollhättans Skadecenter AB


Är det nån som kan hjälpa mig att välja nån bra? Har hört väldigt blandat om dom flesta.

Kolla en omdömessajt och se vilken som har absolut bäst omdöme bland många kunder. Vet inte om yelp.com finns i Sverige, annars är det väl eniro.se eller rejta.se som gäller antar jag?

Hedin Göteborg satte en gång på en Lorinser-spoiler istället för den AMG-spoiler jag hade från början så håll dig borta från dem, de är både blinda och döva. Det smartaste är att bara ha trafikförsäkring för det blir en massa arbete och strul om man behöver utnyttja försäkringen.
Citera
2017-11-15, 07:00
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Kolla en omdömessajt och se vilken som har absolut bäst omdöme bland många kunder. Vet inte om yelp.com finns i Sverige, annars är det väl eniro.se eller rejta.se som gäller antar jag?

Hedin Göteborg satte en gång på en Lorinser-spoiler istället för den AMG-spoiler jag hade från början så håll dig borta från dem, de är både blinda och döva. Det smartaste är att bara ha trafikförsäkring för det blir en massa arbete och strul om man behöver utnyttja försäkringen.

Okej tack så mycket! Då ska jag hålla mig undan från dom. Har kollat omdömena på dom och alla har fått väldigt blandade omdömen. Därför jag tänkte fråga här och se vad folk hade för personliga erfarenheter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback