Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-11, 22:08
  #73
Medlem
Har någon fått sina matchbiljetter än?
Hojta till om så fall...här är det nada för tillfället.
Citera
2018-05-14, 01:45
  #74
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Har någon fått sina matchbiljetter än?
Hojta till om så fall...här är det nada för tillfället.
Nope, det enda jag har hört är att de ska skickas ut nu i maj.
Citera
2018-05-22, 09:38
  #75
Medlem
Verkar som att FIFA lyckats fukka upp med biljettleveranserna.

Vissa har fått besked om att de måste hämta ut sina biljetter i Ryssland trots att de har velat få levererat hem.Troligtvis är det denna veckan som gäller om man skall få hemlevererat.Europa överlag verkar ligga långt efter,bara sporadiska leveranser så här långt.

För svensk del är det Nizhny som gäller 18 Juni.Utlämningsstället för biljetter på plats är Gagarina Avenue 29.Det riskerar att vara långa köer.

FIFA kan f-n inte sköta något riktigt.Inkompetens är ett för snällt ord.
Citera
2018-05-23, 17:12
  #76
Medlem
pingvinens avatar
DHL ringde idag och kommer med en försändelse från utlandet imorgon. Har inte beställt vad jag vet, så det är kanske biljetterna. Återkommer i morgon em!
Citera
2018-05-24, 13:33
  #77
Medlem
pingvinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pingvinen
DHL ringde idag och kommer med en försändelse från utlandet imorgon. Har inte beställt vad jag vet, så det är kanske biljetterna. Återkommer i morgon em!

Yes! Tre st biljetter till Tysklandsmatchen har nu landat med kurir (DHL). Jag som huvudbokare fick alla tre, men fan-id skickades direkt hem till var och en. Så nu är allt hunky-dory!
Citera
2018-05-24, 14:54
  #78
Medlem
Gratulerar!

Här är det fortfarande heltomt.Jag har en TST4 Sverige plus två sextondelar utöver detta.

Ingenting har behagat dyka upp än,men då även Sverige uppenbarligen nu har börjat få biljettleverans så hoppas jag att de kommer denna veckan eller nästa.

Om inte så kommer jag att lacka ur rejält!
Citera
2018-05-24, 18:21
  #79
Medlem
De gemensamma samlingarna är uppe och klara på Camp Swedens hemsida.

Gå in där och kolla om Ni vill gå gemensam trupp till Sveriges matcher.

Många ställen i Ekaterinburg ger till exempel välkomstdrinkar gratis till svenskar.

Kommer att bli lajbans detta.
Citera
2018-05-26, 12:24
  #80
Medlem
pingvinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Gratulerar!

Här är det fortfarande heltomt.Jag har en TST4 Sverige plus två sextondelar utöver detta.

Ingenting har behagat dyka upp än,men då även Sverige uppenbarligen nu har börjat få biljettleverans så hoppas jag att de kommer denna veckan eller nästa.

Om inte så kommer jag att lacka ur rejält!

Vad är en TST4???
Citera
2018-05-26, 14:54
  #81
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pingvinen
Vad är en TST4???

Team Specifik Ticket...dvs en biljett där du följer en viss nation ett antal matcher..i mitt fall ansökte jag om sju men fick mig tilldelad fyra.

Således är en TST4 biljett,biljetter till Sveriges första fyra matcher i mästerskapet.
Missar Sverige avancemang till sextondelen efter de tre gruppmatcherna så följer man gruppvinnaren istället.
Citera
2018-05-26, 16:49
  #82
Medlem
Om man skaffat sig en biljett och har fått ett FAN-ID kopplat till den biljetten, går det då att skaffa andra biljetter och måste man då knyta dom till sitt befintliga FAN-ID på något sätt?
Citera
2018-05-26, 18:40
  #83
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Har ni som ska åka varit i Ryssland tidigare?
Citera
2018-05-27, 10:03
  #84
Medlem
pingvinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lallaren44
Om man skaffat sig en biljett och har fått ett FAN-ID kopplat till den biljetten, går det då att skaffa andra biljetter och måste man då knyta dom till sitt befintliga FAN-ID på något sätt?

Ja naturligtvis kan du ha flera biljetter men behöver bara ett fan-id. Om de måste kopplas har jag ingen aning om men utgår ifrån att det isåfall görs ”behind the scene”

Citat:
Ursprungligen postat av svettigafettsvinet
Har ni som ska åka varit i Ryssland tidigare?

Nix
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2890053

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback