Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-13, 22:34
  #1
Medlem
Är själv relativt ny inom psykadelia men undrar av ren nyfikenhet vad era längsta race av respektive substans(er) är? Hur kände ni er psykiskt/fysiskt efter detta? Var det värt upplevelsen eller ångrar ni er?
__________________
Senast redigerad av Lil-Baba 2017-11-13 kl. 22:35. Anledning: Stavfel
Citera
2017-11-13, 22:51
  #2
Medlem
sketcells avatar
Man kör inga race på psykedelika. Du kanske tänker på centralstimulanta?
Citera
2017-11-13, 22:53
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sketcell
Man kör inga race på psykedelika. Du kanske tänker på centralstimulanta?

Givetvis går det även om det inte på samma sätt som med stims och leder till helt absurda dosökningar väldigt fort.

Vilka är man som du pratar om?
Citera
2017-11-13, 22:54
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sketcell
Man kör inga race på psykedelika. Du kanske tänker på centralstimulanta?

Jodå jag tänker att på psykadelia. Vet att det är väldigt waste att göra det dock då toleransen snabbt tar fart. Vet att det är ett ovanligt sätt att bruka dessa substanser på men de som kört flerdagars race av psykadelia är jag väldigt nyfikna över hur deras upplevelse blev
Citera
2017-11-14, 01:32
  #5
Medlem
ariananicole99s avatar
tror inte det finns någon här som har kört ''race'' på psykadelika.
Citera
2017-11-14, 01:35
  #6
Medlem
Hupats avatar
Finns väl säkert någon som kört race där ute men det är ingenting man brukar göra. Vet bara om en person i min umgängeskrets som orkat göra det och han beskrev det som ovärt. Själv har man kedjerökt changa i en skog, det var en intressant upplevelse men hade nog vart bättre om jag väntat lite mellan doserna.
Finns också vissa halluciogener som får en att trippa ett bra tag, till exempel DOI som man är borta på i mellan 16-30h.
Citera
2017-11-14, 02:48
  #7
Medlem
psykoshippiens avatar
Jag hade ett race på dissociativen MXE i två vakna dygn när den var sproilans ny på marknaden. Har inte en aning om doserna eller mängder då jag xxx antal gånger satt i mig 2-30mg av detta rymdpulver. Hade 1hg hasch och fem gram MXE att gå på. Det var påfrestande ... kändes lite sisådär efter 20 timmars tripp på dissociativ, att gå av. Så jag bestämde mig att inte gå av förrän det kändes okej. Blev snurrigare än snurrigast, jag var (är?) fast införstådd att jag genomgick en jungfrufödsel under trippen & således var (är) varje dag sedan den dagen en ny dag med helt nya intryck som jag aldrig lärt mig tidigare. Det var snart sju år sedan, så jag har lärt mig en del sedan dess, lite mer bekväm i den "nya" kropp jag fått.

Sedan hade jag ett syra-race med relativa mellanrum på 3-10 dagar under ett års tid. Nyttjade nära på 70 lappar med ~200microgram. Det var lite mindre påfrestande ... enda jag lärde mig var att styra rusets karaktär igenom handlingar och känslor, blev likvärdigt som att kolla på TV ungefär. Lite mer teckningar blev gjorda...

Och sedan efter dem två racen så hade jag ett dumdristigt race på 3- & 4-meo-pcp där jag bl.a. hamnade på sjukhus en gång, gick på flera festivaler & arrangerade ett evenemang, helt & hållet själv, nästan dygnet runt (i flera veckor) berusad av 3- & 4-meo-pcp, svamp & mdma. Jag minns än idag var jag medvetet lämnade påsen. Med hela dess kemiska beteckning, dos-schema och en döskalle på påsen. Flera gram kvar! (fick köpa loss för någon hundralapp per gubbe, vilket gjorde att jag hade jätte-jätte mycket dospotent jävla discopulver)

Jag känner en person som race:at på cubensis-svamp i den meningen att odling satt igång & mängden var överflödig, svamp hela tiden. Jag vet inte hur länge den "trippen" pågick men jag vet att alla lägenhetens nycklar försvann varpå lägenheten fick stå öppen dygnet runt, vilket raderade gränsen mellan inne och ute, vilket genererade att h*n gjorde skevheternas skevheter under en period. Om det är definierbart som race eller inte, vet inte jag.
__________________
Senast redigerad av psykoshippien 2017-11-14 kl. 03:00.
Citera
2017-11-14, 04:39
  #8
Medlem
CannabisPillrets avatar
Tog LSD 4-5 gånger på en vecka. Inte klassat som race, men det närmaste jag kan komma.
Citera
2017-11-14, 10:06
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CannabisPillret
Tog LSD 4-5 gånger på en vecka. Inte klassat som race, men det närmaste jag kan komma.

Hur kände du dig efter denna vecka då?
Citera
2017-11-14, 10:40
  #10
Medlem
CannabisPillrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lil-Baba
Hur kände du dig efter denna vecka då?
Lite efter i huvudet, allmänt skum. Var väldigt dömande, och såg ner på mycket folk, inklusive mig själv. Fattade inte varför folk rökte cigg heller, eller varför man gjorde som man gjorde. Kändes som alla var kontrollerade av något större. Detta var första och andra dagen efter denna vecka.
Ändrades själv till det bättre, tycker jag.
Citera
2017-11-14, 11:08
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Jag hade ett race på dissociativen MXE i två vakna dygn när den var sproilans ny på marknaden. Har inte en aning om doserna eller mängder då jag xxx antal gånger satt i mig 2-30mg av detta rymdpulver. Hade 1hg hasch och fem gram MXE att gå på. Det var påfrestande ... kändes lite sisådär efter 20 timmars tripp på dissociativ, att gå av. Så jag bestämde mig att inte gå av förrän det kändes okej. Blev snurrigare än snurrigast, jag var (är?) fast införstådd att jag genomgick en jungfrufödsel under trippen & således var (är) varje dag sedan den dagen en ny dag med helt nya intryck som jag aldrig lärt mig tidigare. Det var snart sju år sedan, så jag har lärt mig en del sedan dess, lite mer bekväm i den "nya" kropp jag fått.

Sedan hade jag ett syra-race med relativa mellanrum på 3-10 dagar under ett års tid. Nyttjade nära på 70 lappar med ~200microgram. Det var lite mindre påfrestande ... enda jag lärde mig var att styra rusets karaktär igenom handlingar och känslor, blev likvärdigt som att kolla på TV ungefär. Lite mer teckningar blev gjorda...

Och sedan efter dem två racen så hade jag ett dumdristigt race på 3- & 4-meo-pcp där jag bl.a. hamnade på sjukhus en gång, gick på flera festivaler & arrangerade ett evenemang, helt & hållet själv, nästan dygnet runt (i flera veckor) berusad av 3- & 4-meo-pcp, svamp & mdma. Jag minns än idag var jag medvetet lämnade påsen. Med hela dess kemiska beteckning, dos-schema och en döskalle på påsen. Flera gram kvar! (fick köpa loss för någon hundralapp per gubbe, vilket gjorde att jag hade jätte-jätte mycket dospotent jävla discopulver)

Jag känner en person som race:at på cubensis-svamp i den meningen att odling satt igång & mängden var överflödig, svamp hela tiden. Jag vet inte hur länge den "trippen" pågick men jag vet att alla lägenhetens nycklar försvann varpå lägenheten fick stå öppen dygnet runt, vilket raderade gränsen mellan inne och ute, vilket genererade att h*n gjorde skevheternas skevheter under en period. Om det är definierbart som race eller inte, vet inte jag.

Intressant Finns det någon rapport från ditt 3- & 4-meo-pcp race?
Citera
2017-11-14, 11:12
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CannabisPillret
Lite efter i huvudet, allmänt skum. Var väldigt dömande, och såg ner på mycket folk, inklusive mig själv. Fattade inte varför folk rökte cigg heller, eller varför man gjorde som man gjorde. Kändes som alla var kontrollerade av något större. Detta var första och andra dagen efter denna vecka.
Ändrades själv till det bättre, tycker jag.

Allright! Något du skulle göra om?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback