Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-13, 13:40
  #1
Medlem
Haid-D-Salaamis avatar
Jag funderar på att tatuera mig själv och undrar om denna räcker?
https://www.lightinthebox.com/sv/tat...prm=1.47.198.0

Vill spendera så lite pengar som möjligt, det är mest för att jag vill göra någon enstaka tatuering.
Citera
2017-11-13, 13:45
  #2
Medlem
CannabisPillrets avatar
Gör för guds skull inget i hopp om att det ska se snyggt ut!
Citera
2017-11-13, 13:46
  #3
Medlem
Galdars avatar
Gör det inte , vet du inte hur djupt man ska gå / maskininställningar / hygien etc så kan det gå riktigt fel. Det kommer sluta med infektion eller en ful tatuering som du får bära på hela livet eventuellt en dyr framtida laserbehandling. Gå till en riktig professionell tatuerare istället , dom kanske till och med har en lärling som kan gadda lite billigare om det inte är något allt för komplicerat.
Citera
2017-11-13, 14:02
  #4
Medlem
Haid-D-Salaamis avatar
Struntar i om det blir fult. Blir nåt att göra när jag har tråkigt.
Citera
2017-11-13, 14:11
  #5
Medlem
Galdars avatar
Kolla åtminstonde upp ifall bläcket är godkänt/safe att köra med. Samt kolla lite hygienfilmer på Youtube för att förhindra korskontaminering.
Citera
2017-11-13, 14:12
  #6
Medlem
CommonSenses avatar
Gört, och posta skiten sen här på flashback hur fult det blev
Citera
2017-11-13, 14:30
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haid-D-Salaami
Struntar i om det blir fult. Blir nåt att göra när jag har tråkigt.
När jag var yngre lärde jag känna ett antal äldre f.d sjömän som hade hemmagjorda tatueringar, fy fan
vad det såg ut, vanliga tatueringar ser jävliga ut men dessa var i en klass för sig oj oj gosse.
om du nu har tråkigt så föreslår jag något mindre ingripande typ stickning, lägga pussel eller dylikt.
Citera
2017-11-13, 16:36
  #8
Avstängd
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Som sagt, förvänta dig inte att det blir snyggt. Läs på om hur du sätter upp en tatueringsstation med rengöring och annan hygien.

De fula gaddarna har kommit bli de jag tycker bäst om, för att t.ex. kompisar gjort dem.

Ha så kul!
Citera
2017-11-13, 17:03
  #9
Medlem
Diverges avatar
Jisses, jag har hört många korkade tatuerings-idéer men det här måste vara top 5.
Du måste posta resultatet sen!
Citera
2017-11-13, 19:45
  #10
Medlem
Duger fint för o typ virka in grejer, men det är väl också allt. Prima efterfest grej, inte fullt lika prima om man förväntar sig nått som ens är i närheten av att se okej ut.
Citera
2017-11-16, 16:55
  #11
Medlem
Bob'sYerUncles avatar
Vet någon var man kan köpa bläck i sthlm? Mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback