Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-13, 21:20
  #13
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paradoxal
HAARP . Din efterblivna ignoranta idiot.

Men hur? Om ni är så övertygade om att det går måste ni väl kunna förklara det, utan att länka mig varken ett youtubeklipp eller någon hemsida med massa ufo-animationer

OT men vad hände med den där galningen som tjatade om hollow earth, hare krishna å allt? Någon som vet vem jag menar och vad han hette här? Han dök upp i varenda konspirationstråd. Någon som vet vem jag menar? Använde alltid massa smileys och ignorerade allas argument totalt.
Citera
2017-11-13, 22:01
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22
Men hur? Om ni är så övertygade om att det går måste ni väl kunna förklara det, utan att länka mig varken ett youtubeklipp eller någon hemsida med massa ufo-animationer

OT men vad hände med den där galningen som tjatade om hollow earth, hare krishna å allt? Någon som vet vem jag menar och vad han hette här? Han dök upp i varenda konspirationstråd. Någon som vet vem jag menar? Använde alltid massa smileys och ignorerade allas argument totalt.

Han är kvar.
Han tror numera att jorden är platt som en pannkaka samtidigt som den är ihålig. Men det får han väl tro...
Citera
2017-11-13, 23:06
  #15
Medlem
MADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av professorpuss
Lägg av och jag säger det med kärlek menar du att feta lurar skulle kunna skapa en jordbävning,,,
då skulle IS haft disco på Teneriffa för länge sedan ,,,tänk dig tsunamin efter att halva berget glider ner i djuphavet

Nä inte lurar, den här Fetbashögtalaren och Commando med Migos.
Nu snackar vi jordbävning deluxe
Citera
2017-11-14, 00:17
  #16
Medlem
FelGuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paradoxal
HAARP . Din efterblivna ignoranta idiot.
En jordbävning på magnitude 7.0 motsvara samma energi mängd som 200 000 ton TNT !

Hur fan lyckas de skapa sådana enorma mängder energi utsläpp utan att använda atombomber?
Citera
2017-11-14, 00:21
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airforlife89
det är ingen nyhet att USA har teknologi att manipulera väder och starta jordbävningar osv, saudi arabiens ekonomi är skit och på väg ner i avloppet..och israel vill fortsätta med "the greater israel" projektet.... man tycker ju att den här jordbävningen kommer lite lägligt då saudi arabien och israel gör allt för att försöka starta ett krig mot iran just nu, tycker ni inte?

Varför skulle man välja att skapa en jordbävning i Irans sunni-kurdiska delar? De är inte regimens favoriter direkt.

Det går även teorier om att Iran skapat det.
Citera
2017-11-14, 00:46
  #18
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putteo
Han är kvar.
Han tror numera att jorden är platt som en pannkaka samtidigt som den är ihålig. Men det får han väl tro...

Haha tack
Citera
2017-12-07, 12:48
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MAD
Högtalare med subbas. Feta hiphop-beats ska tydligen vara effektivast.
30% av den amerikanska hiphop-scenen jobbar undercover för NSA och CIA.
Du måste ha blivit tappad som barn.
Citera
2017-12-07, 13:12
  #20
Medlem
MADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mighty^^
Du måste ha blivit tappad som barn.

Och du borde vara så pass gammal att du förstår ironi.
Citera
2017-12-07, 13:29
  #21
Medlem
Även om jag är lite skeptisk till detta så blir jag ändå förvånad över hur vissa tar för givet att detta vore allmänt vetande ifall det vore möjligt.

Man lever ju i en skaplig bubbla om man tror att allting händer i ljuset, och saker man aldrig hört talas om automatiskt är påhitt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback