Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-13, 06:29
  #1
Medlem
Jag har rest till Sydney och har nu varit här i en månad ungefär, utöver att nästan alla Sydneybor är Asiater så håller jag på att bli galen då ingen Asiat i denna stad verkar ha fungerande sociala förmågor! Dom går skitlångsamt, kollar sig aldrig för vart de går och skiter totalt i omgivningen - du vet kanske inte är en bra idé att gå 8 pers på rad och därmed effektivt blockera hela gågatan för människor som faktiskt vill ta sig dit de vill utan att behöva spendera halva sin dag genom att släpa sig fram låååångsamt.

Kommer explodera snart, vill bara skrika till de små jävlarna att de får rappa på för faan eller åtminstone gå vid sidan av om de vill hålla på med sitt fjantande.

Tror jag ska öppna en skola här och lära idioterna. Dom kommer få lära sig att anpassa hastigheten till omgivningen, placering av kroppen när man går, viktigast av allt så ska jag lära dem hur man använder sina ögon för att se objekt och hinder sen avslutas kursen med ett slutprov där jag kommer sätta upp diverse hinder så som kanske en bänk.
__________________
Senast redigerad av Matte931 2017-11-13 kl. 06:36.
Citera
2017-11-13, 06:34
  #2
Medlem
MataRengis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matte931
Jag har rest till Sydney och har nu varit här i en månad ungefär, utöver att nästan alla Sydneybor är Asiater så håller jag på att bli galen då ingen Asiat i denna stad verkar ha fungerande sociala förmågor! Dom går skitlångsamt, kollar sig aldrig för vart de går och skiter totalt i omgivningen - du vet kanske inte är en bra idé att gå 8 pers på rad och därmed effektivt blockera hela gågatan för människor som faktiskt vill ta sig dit de vill utan att behöva spendera halva sin dag genom att släpa sig fram låååångsamt.

Kommer explodera snart, vill bara skrika till de små jävlarna att de får rappa på för faan eller åtminstone gå vid sidan av om de vill hålla på med sitt fjantande.

Dom anser säkert att det är du som har dåliga sociala färdigheter.
Speciellt om du exploderar och vill skrika.
Citera
2017-11-13, 06:38
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MataRengi
Dom anser säkert att det är du som har dåliga sociala färdigheter.
Speciellt om du exploderar och vill skrika.
Bra iaktagelse, tyvärr har du ju glömt bort att de inte kollar upp så de märker ju aldrig av mina raseriutbrott.
Citera
2017-11-13, 07:26
  #4
Medlem
Mackan52s avatar
Sen Romper Stomper har Australiens asiater varit väldigt nervösa

Sen är en del också illegala migranter och Australien har inte samma fittsystem som Sverige så det gäller att hålla ögonen öppna efter farbror blå och pinna som fan åt andra hållet när man ser en.
Citera
2017-11-13, 14:09
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matte931
Jag har rest till Sydney och har nu varit här i en månad ungefär, utöver att nästan alla Sydneybor är Asiater så håller jag på att bli galen då ingen Asiat i denna stad verkar ha fungerande sociala förmågor! Dom går skitlångsamt, kollar sig aldrig för vart de går och skiter totalt i omgivningen - du vet kanske inte är en bra idé att gå 8 pers på rad och därmed effektivt blockera hela gågatan för människor som faktiskt vill ta sig dit de vill utan att behöva spendera halva sin dag genom att släpa sig fram låååångsamt.

Hur beter sig de icke-asiatiska sydneyborna då?
Är det en viss typ av asiat som är krångliga eller alla?
Citera
2017-11-13, 14:31
  #6
Medlem
Drinkycrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasiintellektuell
Det är dig det är fel på.

Säkert något fel på honom. Men att störa sig på att folk står i vägen och är helt omedvetna om sin omgivning är väl inte så konstigt?

Jag stör mig som fan på liknande beteende men det verkar vara främst turister som gör det i min stad och har inte märkt att någon etnicitet utmärker sig i att vara i vägen.

Som andra redan frågat, har alla vita australiensare full koll eller?
Citera
2017-11-24, 15:05
  #7
Medlem
Kan det vara så att du är fel person på fel plats? Din sociala kompetens kanske funkar bättre i ett annat sammanhang..
Citera
2017-11-24, 15:09
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matte931
Dom går skitlångsamt, kollar sig aldrig för vart de går och skiter totalt i omgivningen
De går inte och kollar ner i sin smartphone hela tiden då?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback