Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-01, 02:00
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagett
Är det stor skillnad mellan 70 VG juicer och dom vanlig?

Ju lägre Vg ju tjockare är din e juice i både ånga och vätska. Provade på 50% vg första gången och kunde knappt andas när jag va klar. Inget farligt men vg är mycket mer smooth och 70% är det populäraste. Vg ger mer volym och pg mer tjockhet och fylla. Man behöver båda och vissa kör 100% vg vilket jag inte gillar. 70 och 80% vg är mina favoriter men du får testa dig fram.
Citera
2017-12-04, 01:14
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Vg ger mycket ånga och är tunnare både i vätska och ånga. Pg är motsatsen och är tjock i bägge samt ger throathit såsom cigg gör. Min första e cigg rökte jag med en 50/50 liquid och hade svårt för att andas efter jag rökt ett tag. Inget farligt alls detta och många har reagerat på liknande sett då man kan vara allergisk mot att andas in pg. Nu kör jag på vg 70 eller 80 och det funkar bäst för mig. Vg 70 är populärast och det ger både fyllig och tjock ånga samt volym och den är inte så svår att andas in heller. Börja med vg 70 och om du vill ha tjockare och starkare byt till 60 eller 50.

Tack! Ska köpa 70 vg äpple nästa gång jag köper/6 mg nic
Citera
2018-03-24, 21:17
  #15
Medlem
Bättre och köpa ett startkit ex SMOK Mag, den är sjukt snygg och helt underbar <3
https://thickvapor.se/sv/hardvara/startkit/smokmag.html
Citera
2022-06-28, 03:52
  #16
Medlem
kompjuters avatar
Blir ju tokig snart!
Startpaket är ju tydligen inte startpaket?!
Helvete, behöver ett komplett paket med allt!
80 verkar bra 👍
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback