Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-11, 14:55
  #1
Medlem
jag är ett stort fan av efukt och har väldigt mörk humor. om jag träffar en tjej så brukar jag ställa mig och jucka mot henne och skrika att knulltåget kommer och jagar henne medans jag juckar. undrar om andra tycker att jag verkar rolig, eller har samma typ av humor med tjejkompisar.
Citera
2017-11-11, 15:36
  #2
Medlem
AA-suiteds avatar
Tittarna hade inte tyckt att själva skämten var genuint roliga men de hade skrattat åt dig, ditt beteende och att du tyckte att utförandet av beteendet var en bra idé så videoklipp på detta hade passat på hemsidan. Kortfattat hade vi skrattat åt dig och inte med dig.
Citera
2017-11-11, 16:31
  #3
Medlem
kanonkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymkvagga
jag är ett stort fan av efukt och har väldigt mörk humor. om jag träffar en tjej så brukar jag ställa mig och jucka mot henne och skrika att knulltåget kommer och jagar henne medans jag juckar. undrar om andra tycker att jag verkar rolig, eller har samma typ av humor med tjejkompisar.

Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Kortfattat hade vi skrattat åt dig och inte med dig.

Eller en rejäl snyting.

Nog för att man kan skratta åt Efukt, men då skrattar man åt något, inte med. Om du tar inspiration från Efukt om hur du ska bete dig i verkliga livet kommer du bli riktigt fucked.
Citera
2017-11-11, 18:17
  #4
Medlem
snoamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymkvagga
jag är ett stort fan av efukt och har väldigt mörk humor. om jag träffar en tjej så brukar jag ställa mig och jucka mot henne och skrika att knulltåget kommer och jagar henne medans jag juckar. undrar om andra tycker att jag verkar rolig, eller har samma typ av humor med tjejkompisar.

Skrattade när jag läste detta men endast för att skratta åt dig
Citera
2017-11-11, 19:41
  #5
Medlem
Bonnatorps avatar
Som sporadisk metahumor över vanskligheten i det mänskliga tillståndet, kanske med nära vänner.

Som raggteknik fungerar det säkert om du vill spela apa åt moraliskt depraverade karaktärer. Pungsparkshumor blir snabbt utarmad vid överanvändande, särskilt om den bara behandlar råa sexakter och ohämmad förnedring.
Går de inte snabbt över till att betrakta dig som psykopat, sexuellt osäker eller en smula omogen så kan du kanske fundera över vilka de är?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback