Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-11, 04:10
  #1
Medlem
Vad finns det för svenska sidor för sexträffar?

Bodycontact & darkside verkar inte ha något seriöst eller bara vanilj.

Har många saker jag vill pröva fast får inte tag på någon kinky person.

Finns i skåne med ifall någon vet bra klubbar elle så
Citera
2017-11-11, 04:13
  #2
Medlem
ariananicole99s avatar
sök på typ ''knull sidor'' haha. Inte så svårt att hitta om man googlar!
Citera
2017-11-11, 05:32
  #3
Medlem
knullkontakt.se
Citera
2018-08-20, 18:52
  #4
Medlem
suganuss avatar
dirty roulette, där finns allt å lite till
Citera
2018-08-26, 12:43
  #5
Medlem
knullkontakt är värdelös och på Darkside verkar de flesta kvinnor bara arroganta och kaxiga
Citera
2018-09-03, 09:23
  #6
Medlem
finns en del bra på DS faktiskt om man har lite tålamod
Citera
2019-09-20, 14:16
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medelsvensk12
knullkontakt är värdelös och på Darkside verkar de flesta kvinnor bara arroganta och kaxiga

Ja..det känns som det finns nån typ av feminist liga där som ska in och styra mäns åsikter.
Många arroganta o kaxiga typer, har startat många trådar som handlar om en kinks, o genast kvinnor in och ska sabba o leverar direkt dålig ton mot en trådstart.
Möjligen extremfeminister som har ett hat o förakt mot män.

Sen har vi moderatorerna på darkside, som inte verka ha nån känsla för inläggen och vad som skall vara enligt deras regler, de avgör naturligtvis..men det betyder inte att de har rätt alla gånger..och för mig blir det ohållbart när man inte längre kan skriva om sina kinks (det har aldrig rört sig om dålig ton initialt från mig mot någon) Utan mina kinks som det klagats på.

O anmäler man nån för dålig ton, vilket Darkside själva stressar på att inläggen måste visa god ton, ja då kan man få tillbaks ett hot från moderatorer om att sluta göra grundlösa anmälningar, annars stängs man av, och då hänvisar såklart moderatorn inte till ämnet i fråga och huruvida det skulle vara grundlöst, så man kan själv inte ta ställning o bättra sig heller, så moderatorn själv utgör en individ som kommer med grundlösa anmälningar, men de sitter ju på makten där.

Efter typ 14 år eller nåt sånt...så har jag nu avslutat mitt medlemskap på en sån skitsida, finns inte nåt värde i att vara kvar när man inte kan skriva om sina kinks, eller ha vettig diskussion om nåt ämne.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback