Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-10, 21:56
  #1
Medlem
papperskulas avatar
Brukar lyssna på lite olika saker som finns på tuben innan jag ska sova .. finns det något smidigt sätt att få klippet att fortsätta trots att jag låser skärmen ??

Vet att det fungerar att använda firefox och begära skrivbordsversion , men tycker att sidan blir så bökig att navigera i detta läge.

Jag har en samsung galaxy s7
Citera
2017-11-10, 23:34
  #2
Avstängd
Har du magisk root?

Har också s7 och kör med denna:
https://forum.xda-developers.com/and...round-t3560900

Funkar perfekt
Citera
2017-11-11, 20:33
  #3
Medlem
papperskulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mekarn92
Har du magisk root?

Har också s7 och kör med denna:
https://forum.xda-developers.com/and...round-t3560900

Funkar perfekt

Har inte magisk root, aldrig hört talas om Lust att berätta lite mer vad det är / innebär ?

Vid snabb googling såg jag att möjligheten att använda samsung pay försvinner permanent vid använding av magisk root, känns lite jobbigt.


Andra alternativ ?
Citera
2017-11-17, 15:02
  #4
Medlem
stolpmongo123s avatar
Gör så här gå in på play store och sök floating tube. Installera den första bästa du ser. Sedan är det bara att köra på. Glöm allt om rooting
Citera
2017-12-14, 13:51
  #5
Medlem
Går nu också att använda Brave webbläsare och använda Youtube med stängd skärm.
Citera
2018-02-01, 15:10
  #6
Medlem
papperskulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolpmongo123
Gör så här gå in på play store och sök floating tube. Installera den första bästa du ser. Sedan är det bara att köra på. Glöm allt om rooting

Tack! Kruxet med floating-spelarna är att även om man minimerar rutan så dyker den upp när man låser skärmen m.a.o störande ljus /risk för brända pixlar om man kör över natten.


Citat:
Ursprungligen postat av matrix-191
Går nu också att använda Brave webbläsare och använda Youtube med stängd skärm.

Brave känns lite smidigare i datoranpassat webläsarläge än Firefox, tack för Tips!




Fyll gärna på om någon vet ännu smidigare sätt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback