Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-11, 04:34
  #1045
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
thelin är ett skämt. Har alltid varit det- Han kunde förvisso ha nickat ner toivonens assist -så långt sträcker sig hans kunnande. Jag kan räkna upp 1+ anfallare med mer kvaliteer än Thelin: shot:

Isak: dortmund
Rosenberg: malmö
Carlos strandberg: malmö
Jordan Larsson
Pawel Cibicki
John Guidetti
Mikael iscak
snubben i leeds, från kalmar.
robin simovic.
Gustav engvall

Baam 10 bättre anfallare än "räckmackan" thelin

Hahaha Jordan Larsson.
Möjligtvis att Simovic kan bli någon form av Peter Crouch som står och knoppar in bollar.
I övrigt rankar jag Kiese Thelin betydligt högre än de flesta av dom där utom möjligtvis Guidetti.
2017-11-11, 05:34
  #1046
Medlem
Domyojis avatar
Robin Simovic? Seriost?

Jag kan inte mkt om fotboll tbh, men den pojken utrattade inte mkt i Nagoya hurru du.

Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
thelin är ett skämt. Har alltid varit det- Han kunde förvisso ha nickat ner toivonens assist -så långt sträcker sig hans kunnande. Jag kan räkna upp 1+ anfallare med mer kvaliteer än Thelin: shot:

Isak: dortmund
Rosenberg: malmö
Carlos strandberg: malmö
Jordan Larsson
Pawel Cibicki
John Guidetti
Mikael iscak
snubben i leeds, från kalmar.
robin simovic.
Gustav engvall

Baam 10 bättre anfallare än "räckmackan" thelin
2017-11-11, 06:56
  #1047
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av classisco
Zlatan är givetvis välkommen ifall vi kvalar in oss till VM om han gör en bra vår.
Sen ska han naturligtvis inte glida in på en räkmacka, ta bindeln och vara lagets centrala punkt, bara baserat på gamla meriter.

Det optimala är ju om Zlatan kan spela en liknande roll som han hade under Lagerbäcks tidiga år då han var en joker som kom in och ändra matchbilder. Idag har vi Kiese Thelin och det är en väldigt osexig plan B. Tror dock inte att Z accepterar en sådan roll.

Det tror jag, med tanke på att det är ett VM - ett absolut sista mästerskap för honom.
2017-11-11, 07:34
  #1048
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
thelin är ett skämt. Har alltid varit det- Han kunde förvisso ha nickat ner toivonens assist -så långt sträcker sig hans kunnande. Jag kan räkna upp 1+ anfallare med mer kvaliteer än Thelin: shot:

Isak: dortmund
Rosenberg: malmö
Carlos strandberg: malmö
Jordan Larsson
Pawel Cibicki
John Guidetti
Mikael iscak
snubben i leeds, från kalmar.
robin simovic.
Gustav engvall

Baam 10 bättre anfallare än "räckmackan" thelin

Isak är ett skämt dock.

Men jag hade valt Carlos strandberg före Thelin.

Ett mål nere i Italien nu så är vi vidare. Måste ställa upp offensivt första halvlek.
2017-11-11, 08:10
  #1049
Medlem
Vobblers avatar
Blir bara mer och mer förtjust i Janne Andersson, inte bara som en grym tränare utan som människa. Så jävla skön attityd i allt han säger. Han verkar att få spelarna att må bra helt enkelt.

Jag måste säga att jag var typiskt svenskt negativ inför matchen igår: "det här fixar vi aldrig". Men fan vet, vi kanske krånglar oss vidare. Skulle vara kul att se Sverige i ett slutspel igen.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback