Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-10, 10:39
  #1
Medlem
Hej!

Varför är det ofta så att chefer och miljonärer och miljardärer vill bli dominerade i sängen?

Piskade och kissade på etc. Gå klädda som kvinnor...

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ter-for-sexkop

Jag vet att detta är vanligt så bespara mig skitsnacket är ni snälla.

Jag har mina aningar då jag själv är mycket dominant men i sängkammaren kan jag vara både och. Skönt med en någorlunda dominant kvinna som gillar att bli tillfredställd av mig.
__________________
Senast redigerad av Jubla.for.kerleken 2017-11-10 kl. 10:53.
Citera
2017-11-10, 12:30
  #2
Medlem
Krusensnorres avatar
Tror inte att det stämmer riktigt som du säger, jag tror att lika många vill vara dominanta/undergivna oavsett status. Dock så har har ju chefer som gillar att vara dominanta inget behov av att leva ut dominansen sexuellt då de redan får leva ut den genom sin chefsposition. På samma sett så får chefer som gillar att bli dominerade aldrig leva ut detta i vardagen utan måste ta till andra medel. Det motsatta gäller såklart för folk som är undergivna i vardagen.
Citera
2017-11-10, 15:25
  #3
Medlem
schoolgirlreports avatar
Det där är så jävla sant x) vet två stycken å den ena ville ha smisk och den andra ville kalla tjejer för mamma osv och bli behandlad som ett barn. Båda är miljardärer å äger sina egna företag.

Tror de handlar om att man vill släppa taget nån minut å låta någon annan ta tjuren vid hornen om man kan säga så.
Citera
2017-11-10, 19:43
  #4
Medlem
Vic878s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jubla.for.kerleken
Hej!

Varför är det ofta så att chefer och miljonärer och miljardärer vill bli dominerade i sängen?

Piskade och kissade på etc. Gå klädda som kvinnor...

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ter-for-sexkop

Jag vet att detta är vanligt så bespara mig skitsnacket är ni snälla.

Jag har mina aningar då jag själv är mycket dominant men i sängkammaren kan jag vara både och. Skönt med en någorlunda dominant kvinna som gillar att bli tillfredställd av mig.

Det kanske finns olika människor i det s.k toppskiktet, en del har avancerat av egen kraft, andra är påläggskalvar eller arvtagare som fått positionen till skänks. Min egen högst personliga erfarenhet är att det handlar om svaga och osäkra individer som fått mycket till skänks, utan släkten eller herrklubben hade man aldrig fått en högre position.

En riktig alfahanne som fått kämpa för sin position är helt enkelt inte en undergiven fjolla i sängen.
Citera
2017-11-10, 19:49
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vic878
Det kanske finns olika människor i det s.k toppskiktet, en del har avancerat av egen kraft, andra är påläggskalvar eller arvtagare som fått positionen till skänks. Min egen högst personliga erfarenhet är att det handlar om svaga och osäkra individer som fått mycket till skänks, utan släkten eller herrklubben hade man aldrig fått en högre position.

En riktig alfahanne som fått kämpa för sin position är helt enkelt inte en undergiven fjolla i sängen.


Finns både kvinnor och homosexuella som arbetar sig upp.
Citera
2017-11-10, 20:01
  #6
Medlem
Vic878s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jubla.for.kerleken
Finns både kvinnor och homosexuella som arbetar sig upp.

Jag säger inte emot dig, men låt oss ta en liten titt på hur t.ex. verkligheten inom näringslivet ser ut. Kvinnor och bögar är en minoritet i styrelserummen, och det finns en orsak. Ge mig ett exempel på en kvinna som är känd som en dominant häradsbetäckare, eller en bög...
Citera
2017-11-10, 20:05
  #7
Medlem
TorvallaForevers avatar
De vill väl bli dominerade eftersom de bestämmer så mycket på jobbet. Då kanske de går i gång på någon som dominerar dem ibland.
Citera
2017-11-10, 23:55
  #8
Medlem
Jag är av åsikten att de flesta människor är rätt mångfacetterade om man ser på dem i ett vidare perspektiv, de flesta har ett visst kontrollbehov, men också ett behov av att kunna få släppa på kontrollen. Sen varierar det givetvis i vilka situationer man väljer att använda sina olika sidor men sin sexualitet har ju alltid varit ett starkt medel för att få utlopp för saker.
Citera
2017-11-12, 00:26
  #9
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jubla.for.kerleken
Hej!

Varför är det ofta så att chefer och miljonärer och miljardärer vill bli dominerade i sängen?

Piskade och kissade på etc. Gå klädda som kvinnor...

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ter-for-sexkop

Jag vet att detta är vanligt så bespara mig skitsnacket är ni snälla.

Jag har mina aningar då jag själv är mycket dominant men i sängkammaren kan jag vara både och. Skönt med en någorlunda dominant kvinna som gillar att bli tillfredställd av mig.

Det beror på att de på grund av sitt yrke tvingas utöva mer makt än vad de känner sig bekväma med. Därför känns det befriande för dem att någon gång få vara helt maktlös.

Därmed inte sagt att maktställning är det enda som påverkar huruvida man gillar att vara dominant alternativt undergiven.
Citera
2017-11-12, 00:28
  #10
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vic878
En riktig alfahanne som fått kämpa för sin position är helt enkelt inte en undergiven fjolla i sängen.

Jo så kan det faktiskt vara. Även om det å andra sidan också finns makthavare som får en kick av sin maktposition. Man bör vara försiktig med att kategorisera kring bakgrunder till sexuella preferenser.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback