Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-07-05, 18:28
  #277
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ETA2824-2
Eller när man ska åka berg- och dalbana och blir kränkt för att man inte får plats i sätet. https://www.aftonbladet.se/nyheter/article15096861.ab
Ursäkta bump av urgammal tråd, men kan bara garva häcken av mig åt dessa patetiska fläskberg.

Dessa jävla fläskberg! Jag blir så trött! Så alla åkattraktioner ska ha plats för flodhästar? Om nu säkerhetsbyglarna ska passa för mega-fetton så lär de ju INTE passa för normalstora

Jag blir jävligt trött på dessa fetton! De söker vård för ont i knäna och att de är orkeslösa, tro fan det när man är 1,65 lång och väger 200 kg! Diabetes kommer komma som ett brev på posten likaså hjärtsvikt.
Citera
2020-02-02, 23:07
  #278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ursäkta bump av urgammal tråd, men kan bara garva häcken av mig åt dessa patetiska fläskberg.

Dessa jävla fläskberg! Jag blir så trött! Så alla åkattraktioner ska ha plats för flodhästar? Om nu säkerhetsbyglarna ska passa för mega-fetton så lär de ju INTE passa för normalstora

Jag blir jävligt trött på dessa fetton! De söker vård för ont i knäna och att de är orkeslösa, tro fan det när man är 1,65 lång och väger 200 kg! Diabetes kommer komma som ett brev på posten likaså hjärtsvikt.

Det är alltså den förste som erövrade Balder på riktigt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback